Essence Blossoms - Multi Color Powder 01 Flower Power

To mozaikowy puder z najnowszej limitowanki Essence Blossoms etc... Cieszy się dużym zainteresowaniem . W mig znikł z szaf. Nawet i mi nie udało się go upolować. Dzięki uprzejmości Milk mam i ja – bardzo dziękuje Ci za zakup :*

Puder – mozaika w wytłaczane kwiatuszki w odcieniach różu oraz beżu, jasnego brązu. Razem tworzą kompozycję taką jaką widać na zdjęciu. Puder posiada bardzo delikatne drobinki, które rozświetlają, dają subtelny, delikatny efekt.
Zapach – pudrowy, słodki. Opakowanie przezroczyste.
kolorowy puder Essence Blossoms etc/ multi color powder 12,99PLN





Komentarze

  1. posiadam, używam, uwielbiam. naprawdę porządny produkt i wcale nie ma brokatu, jest subtelny uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że świetny ! Aż sobie go kupię, przecież to tylko 13 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wygląda ta mozaika. U mnie w douglasie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu chyba tylko w Naturach dostepna jest ta limitowanka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny.Ja niestety z tych,co się nie załapały jak już kiedyś wspominałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie potrzebuję rozświetlacza, nie potrzebuję....ech
    :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics