Colour Alike Connect #553 i #550

Nowa, miejska kolekcja firmy Colour Alike cały czas w produkcji! Czekamyyyyy na nią, prawda? Tak dla przypomnienia o lakierach tej marki, chciałam Wam pokazać dwa lakiery z ostatniej serii Connect. W pierwszej kolejności pokażę lakier, który spośród tych dwóch podoba mi się bardziej, czyli numer 553. Szkoda, że lakiery nie mają jeszcze swoich nazw, chlip chlip ...


Lakier z numerem 553 ma metaliczną bazę, z holograficznymi drobinkami. Jest także duochromowy. Nawet jak patrzymy na niego z daleka wydaje się być metaliczny. W słońcu wygląda po prostu bosko! Jest moim ulubieńcem zaraz po niebieskim lakierze z tej kolekcji (#552), który jest na pierwszym miejscu.Kryje przy dwóch warstwach.

***
Ostatni, czyli 550 urzekł mnie najmniej, ale nie powiem, że jest nieładny, bo ma też coś w sobie ...


Można w nim dostrzec kolory takie jak różowy, fioletowy. Odkrywczego nic w nim nie ma, ale jest ładny i subtelny. Kryje przy dwóch-trzech warstwach. Wszystkie lakiery z tej serii mają nutkę zapachową.


Który ładniejszy 553 czy 550?

#551 fioletowy

#552 niebieski

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Ja mam 2 "alajki" ale nazw i nr nie pamietam. Piekny jasny niebieski i zielony ala holos ;) najlepsze, ze na pazurkach mialam tylki zielonego celem wyprobowania, ale wpadl mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie 550 bardziej się podoba, jest mega elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 553 wygląda niezwykle interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno powiedzieć, jak byłoby w rzeczywistości, ale na zdjęciach bardziej podoba mi się 550 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 550 jest ładniejszy ale oba nie skradły mojego serca na tyle by się zachwycać:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics