Orly Sugar High frosting

Mamy tu do czynienia z prawdziwym lukrem, czyli lakierem o nazwie f r o s t i n g ! Czy ktoś czekał tu na waniliowy lukier ? :)))) Lakier dosyć ciekawy, można wykorzystać go zarówno do noszenia jako solo, także pod wzorki a nawet do mani ślubnego. Jest śliczny i ma mnóstwo złotych drobinek, które dodają mu uroku.





To zdecydowanie dwuwarstwowiec, nie smuży i nieźle sobie radzi z kryciem jak na tego typu kolor.





Pozostałe lakiery z kolekcji Sugar High możecie zobaczyć poniżej
cake pop | key lime twist | plum sugar | sweet dreams | candy shop | frosting
 
***
Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym http://orlybeauty.pl/
lub na targach Beauty Forum 7-8 marca 2015r. Warszawa!

antii


Komentarze

  1. Jej... jest świetny! :) Na wiosnę przerzucam się właśnie na takie jaśniutkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałabym go jeszcze w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, bardzo urokliwe te drobinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej mi się podoba z całej kolekcji :) Lubię takie niepozorne lakiery, które okazują się wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ogromnie mi się podoba, teraz będę za nim wzdychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje pierwsze skojarzenie - "ślubny"! chyba bym się źle czuła w takim kolorze, ale u Ciebie wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny :) ale jak dla mnie trochę za nudny solo.. z wzorkami myślę, że przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics