Orly Sugar High plum sugar

Fioletyyyyyyy to oczywiście moja bajka! Uwielbiam je w każdym odcieniu, dlatego p l u m   s u g a r  również skradł moje serce, choć już podobny odcień posiadam, mam na myśli wild wisterie (ciut jaśniejszy i ciut przykurzony). Tutaj mamy do czynienia z wyrazistym, całkiem ciemnym, kremowym fioletem.


Aplikacja bez zastrzeżeń, kryje przy dwóch warstwach. Konsystencja dobra do malowania. 


Może i to zwykły fiolet, ale taki też faaaajnie mieć, pod zdobienia przyda się :))))


Pozostałe lakiery z kolekcji Sugar High możecie zobaczyć poniżej

cake pop | key lime twist | plum sugar | sweet dreams | candy shop | frosting

 ***
Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym http://orlybeauty.pl/
lub na targach Beauty Forum 7-8 marca 2015r. Warszawa!


Lubicie fioletyyyyyy?

antii


Komentarze

  1. Jaki tam zwykły, ma fajną głębię. Brałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za pytanie? czy lubię fiolet? nie... I ♥ IT!! :) ta kolekcja musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, a lakiery orly to moi ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff, jednak nie :)
    Piękny, ale podobny odcień już mam. Czyli ograniczę się do limonki i candy shop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny fiolet. A na targi się wybieram, więc możliwe, że i wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest ;) Poza tym fioletów nigdy dość ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnyyy :)
    piękne te zdjęcia z tulipanami, nie mogę się za każdym razem napatrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics