Orly Sugar High cake pop

O moim ulubieńcu k e y  l i m e  t w i s t  z wiosennej kolekcji Sugar High możecie przeczytać post wcześniej http://ecosmetics.blogspot.com/2015/02/orly-sugar-high-key-lime-twist.html. Dzisiaj pokażę kolejną nowość, czyli  c a k e  p o p, który również przypadł mi do gustu. Do kremowy, rozbielony, pastelowy różowy. Idealny kolor na wszystkie okazje, do szkoły, pracy, ślubu itd itd ...


Jak na pastelove wykończenie nakłada się nieźle, jednakże proponuję podobnie jak w przypadku key lime twist nakładać pierwszą cienką warstwę, zaś kolejną nieco grubszą, bądź też cienką. Lakier szybko wysycha. Przypomina mi nieco Maniurkę z Colour Alike i Fiji z Essie. Jeśli lubicie klasyczne kolory, to Cake Pop powinien trafić do Waszych zbiorów :)))



Choć sam w sobie jest ładny, to postanowiłam nieco ożywić go stemplami, tutaj bodajże wykorzystałam jedną z płytek Pueen yyy nie pamiętam numeru oraz srebrny lakier Colour Alike i różowy Golden Rose.




Lubicie takie kolory?

wpisy związane z kolekcją Sugar High


Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym http://orlybeauty.pl/
lub na targach Beauty Forum 7-8 marca 2015r. Warszawa!
antiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:)

Komentarze

  1. ładny pastelek :)) z oczywistych względów wolę ostemplowaną wersję - świetna jest (ta oczywistość to: sam lakier na paznokciach = czuję się nago;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Podoba mi się solo i ze zdobieniem :-) Masz przepiękną płytkę paznokcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny jak Essie Fiji :-) a może ktoś wie czy taki kolor dostane w hybrydzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, źe o tym samym myślałam (o hybrydzie) :))

      Usuń
  4. U ciebie mi się podoba, faktycznie przypomina Fiji, ale ja u siebie raczej nie czuję się dobrze w takich odcieniach ;p ale za to ostemplowany super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam w sobie jest cudowny ;) A ze zdobieniem to już całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny,idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki on jest ładny! i mówisz że kryje przy 2 warstwach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nałożysz ładnie równomiernie to tak ;)

      Usuń
    2. no to chyba nie mam wyjścia i muszę go kupić :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics