12 lut 2015

Colour Alike #549 L

My tu z Magdą gadu gadu a post sam napiszę się, gawędzimy o zbliżających się targach Beauty Forum, czy oprócz nas ktoś jeszcze wybiera się ?? :))))



Dzisiaj chciałam pokazać Wam jeden z nowszych lakierów (ale nie najnowszych) jakim jest Colour Alike z numerkiem 549 L. To stuningowana wersja lakieru 549  tylko w odsłonie glassfleckowej. Jeśli lubicie kolory takie jak miedziany, pomarańczowy i różowy oraz takie wykończenie to warto go mieć, bo jest na prawdę piękny. Wspomnę również, że lakier zawiera holo drobinki. Kryje przy trzech warstwach i niezbyt łatwo  się go zmywa .




jak Wam się podoba?

antii

13 komentarzy:

  1. Ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny z bliska! A jak z daleka ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest co podziwiać ;) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie już się holosie przejadły...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie ale kolor robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jaki piękny! Uwielbiam Colour Alike

    OdpowiedzUsuń
  7. Te flejki czy tez brokat w tym lakierze wypada swietnie, szkoda tylko, ze kolor bazowy zupelnie nie moj ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii