Orly Sugar High Spring 2015 Collection

Nie wiem jak WY ale ja chcę już wiosnę! Małymi kroczkami zbliża się do nas, ale na tą prawdziwą musimy jeszcze troszkę poczekać. Jednak cieszy mnie fakt, że doczekałam się jej na paznokciach, w postaci wiosennej kolekcji lakierów Sugar High, czyli słodkiej kolekcji od Orly <33333 <33333. 


W skład kolekcji wchodzi 6 lakierów:

sweet dreams - fioletowy z nutą szarości lub szarość z nutą fioletu, połyskujący na różowo - fioletowo
frosting - vaniliowy z delikatnym złotym shimmerem
key lime twist - rozbielona limonka, must have!
cake pop - słodki, pastelovy róż
candy shop - fiolet z nutą ciemnego różu
plum sugar - niczym sok z jeżyn



Jeszcze jedna ważna informacja !!!! :))))))

Mój ulubieniec, czyli Key Lime Twist został nominowany w plebiscycie magazynu Glamour Glammies 2015. Walczymy o tytuł "Glammies 2015 Wybór czytelniczek" jeśli jesteście chętne możecie oddać głos i wygrać jeden z 30 zestawów kosmetyków. 



Dajcie znać co sądzicie o kolorach, jesteście na TAK czy może NIE?!
który pierwszy pokazać?

będzie mi miło jeśli zostawicie swój komentarz :)))

Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym http://orlybeauty.pl/
lub na targach Beauty Forum 7-8 marca 2015r. Warszawa!

ps. zapraszam na instagram 

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. key lime twist jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Limonka jest obledna! Pozostale kolory nie dla mnie.

    Ja tylko zaluje, ze ORLY sa w takich duzych buteleczkach i nie wszystkie kolory sa w wersji mini ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Limonka wydaje się być świetna, jak krycie?
    Reszta na jesień będzie jak znalazł :D Chociaż ja akurat lubię takie bure kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż limonkę! Mam przeczucie, że będzie to kolor tej wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Limonka jest śliczna, pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Limonka wymiata! Ciekawe jak się będzie prezentować napaznokciowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie tez ta limonkowy wygrywa wszystkoo <3 piękne. Musze kupic na targach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolety i limonka są świetne, chociaż pozostałe też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie frosting (bo limonkę przed chwilą widziałam) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics