Orly Sugar High sweet dreams

To już ostatni lakier z wiosennej kolekcji Sugar High - s w e e t   d r e a m s. Swoją kolorystyką wprawia bardziej w nastrój jesienny niż wiosenny, ale myślę, że i tak dobrze komponuje się z pozostałymi lakierami tej serii. Na dzisiejszą pogodę w sam raz! ( u mnie śnieg z deszczem i słońce, tak przez cały dzień ehhh) .      To taki szaraczek, taupe z poświatą fioletowo-różową, która tworzy połyskującą szklistą taflę, daje takie glow! Wiecie o co chodzi ... :)))


pozostałe zdjęcia s w e e t   d r e a m s ...



Pozostałe lakiery z kolekcji Sugar High możecie zobaczyć poniżej
***
Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym http://orlybeauty.pl/
lub na targach Beauty Forum 7-8 marca 2015r. Warszawa!


ciekawa jestem, który lakier stał się Waszym faworytem ??

piszcie i dajcie koniecznie znać :)))

antii

Komentarze

  1. najmniej mi się z tej kolekcji podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie taki jesienny ten kolor, ale ma w sobie to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i niebanalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, w ogóle lubię takie kolory, ale come on... co on ma wspólnego z wiosną? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie taki marcowo-kwietniowy jest. Bo tak jak piszesz wpasowywuje się w szarugę : p Czyli suma sumarum jest wiosenny : p

    OdpowiedzUsuń
  7. bez tej poświaty byłby tyle fajniejszy... :(

    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, ale mi najbardziej z tej kolekcji podoba się limonkowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ciekawie, ale ta poświata nie do końca mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajną ma tę poświatę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics