Morgan Taylor Cinderella Spring 2015 - kopciuszkowy mini zestaw

We wcześniejszym wpisie wspomniałam, że kolekcja Cinderella zawiera 6 unikatowych kolorów, mój mini zestaw liczy 4 kolory, zresztą powiedziałabym, że zostały wybrane te najlepsze, te najładniejsze, ale oczywiście to rzecz gustu i każdy może mieć odmienne zdanie.

Ella of a Girl to kremowy jasny róż, lekko pastelowy. Kryje przy dwóch warstwach.


Watch Your Step, Sister! - kremowy koral, kryje również przy dwóch warstwach.


Party at the Palace - opalizujący na złoto turkus, przepiękny, nie wiem czy nie najlepszy z całej kolekcji, kryje przy trzech cienkich warstwach.


If the Slipper Fits - brokatowy jasnoniebieski, pięknie błyszczy, kryje przy trzech cienkich warstwach. Dobrze, gdy nałożymy go na błękitną bazę.


Lakierami z mini zestawu malowało się dosyć wygodnie, ale do samych buteleczek nie jestem przekonana, 
ja po prostu lubię duże butlę i tyle. 
Nigdy nie zdecydowałabym się na zakup mini buteleczek, te zaś otrzymałam od sklepu eurofashion :))



Lakiery dostępne w sklepach:
Który NAJJJJJJJJJJ ?

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Oja! W każdym z nich coś jest. Mam "Watch your step, sister!", ale widzę, że pozostałe też są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy i przed ostatni są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolorki, uwielbiam turkus a ten to po prostu cudo, róż zresztą też niczego sobie.
    PS Bardzo fajny kształt paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkus najładniejszy ;) cudeńko! Różowe też bardzo ładne odcienie; brokatowe zawsze przyciągają mój wzrok, ale ten widzę musi być z bazą, bo bez niej słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. If the Slipper Fits jest wg mnie najladniejszy, pozniej turkus, koral i roz ;)

    A ja za to wole mini pojemnosci z jednego powodu - jestem w stanie je zuzyc, bez uszczerbku dla lakieru ;)
    Bardzo zaluje, ze orliki nie maja calej kolorowli w wersji mini, bo w tedy na pewno bylabym posiadaczka ogromnej ich liczby. Duze buteleczki sa dla mnie stanowczo za duze, a niektore kolory sa takie cudne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się z tej kolekcji róż i koral.

    Sama rownież nie lubię mini buteleczek, jedyne do jakich się przekonałam to Essie, po inne nawet nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  7. kremy są ładne, ale mam wrażenie, że nic w nich odkrywczego ;) ale reszta kolekcji jest super. no i Party at the Palace oczywiście najładniejszy, dzięki jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się koral, chociaż cała czwórka naprawdę bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy ! aaaa, chcę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy ładniejszy jest turkus, czy niebieski. Róże jakoś mnie nie pociągają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics