B. Love Plates B.02 Flower Power - kwiatowo i kolorowo

Ostatnio zatęskniło mi się za stemplami, tak dawno nic nie pokazywałam na blogu, więc teraz znalazłam odpowiedni czas by odświeżyć płytki, stempel i lakiery i coś Wam tutaj pokazać. Humor dopisuję, pogoda też, dlatego stworzyłam coś kolorowego i radosnego, bo przecież warto cieszyć się życiem i okazywać to na co dzień - chociażby w najmniejszych szczegółach czyli na paznokciach! :) Będą kwiaty, będą kolory ... oraz w roli głównej płytka B.02 Flower Power. Jedno ze zdobień, nieco w hawajskich klimatach możecie obejrzeć TUtaj


Mój manicure jest banalnie prosty. Paznokcie pomalowałam białym lakierem bazowym, w tym przypadku Orly, który nie tak dawno wrzuciłam na Instagram. Do tego kilka kropel tintów, żółty z p2 i różowy ze sklepu chińskiego. Kolor pomarańczowy powstał na wskutek zmieszania żółtego i różowego. Następnie na paznokcie przypieczętowałam wzór kwiatowy - różyczkowy. Proste. Całość pokryłam Top Coatem Vinylux, który jak widzicie rozmazuje wzorki. Nie wiem dlaczego tak się dzieję, poprzednia buteleczka nie rozmazywała, być może zmienił się skład? Jak tak, to proszę dajcie koniecznie znać! Dodam, że wszystkie warstwy dobrze wyschły, a pędzelkiem nie dociskałam. Może macie na to jakiś sposób lub polecacie inny top coat?


 Niezastąpiony stempel JUMBO, jego zaletach mogłyście przeczytać TUtaj.


Płytka, lakier do stempli i inne akcesoria znajdziecie  na aukcji allegro B. Loves Plates


Komentarze

  1. piękne zdobienie :)
    z daleka nie widać, że wzorki są rozmazane ;) ja cały czas używam topu SH Inst-Dri, jak poczekam trochę aż wzory wyschną to ich nie rozmazuje, ale jak od razu się go nałoży to niestety tak ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi insta-dri nie przypasował do stampingu, solo na lakier owszem :)

      Usuń
  2. Dzięki tym tintom, baza wygląda jakby była pomalowana markerami :D Boskie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego cuda jeszcze nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ to jak to? kiedyś już podobną kolorowankę pokazywałam na blogu :)

      Usuń
  4. Tinty niesamowicie dodały uroku temu zdobieniu, jest super pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, pozytywne zdobienie :) Seche Vite nigdy mi nie rozmazał żadnych wzorków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam zadowolona z Seche, w sumie z pierwszej buteleczki Vinyluxa jeszcze bardziej, ale jednak znowu powrócę do Seche Vite bo to będzie pewniejsze :)

      Usuń
  6. Świetnie to wygląda, takie energetyczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyjrzeć się bliżej tintom z p2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do Hebe, p2 ma na prawdę spory wybór :)

      Usuń
  8. Pomysłowe! A po tinty z p2 muszę natychmiast się udać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na mani! Ja również szukam lakieru nawierzchniowego, który nie będzie rozmazywał wzorów. Daj znać jak coś znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że też sie skusiłaś na te tinty z P2 :) Bardzo fajne paznokcie i w 100% się z Tobą zgadzam, jeśli chodzi o cieszenie się życiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics