Colour Alike Neonowe Holograficzne Żelki + New Holo Top Coat Big Boy - Summer 2016 - #611 Fly High

Niebieski i ja? Yyyy nie koniecznie ale przyznam, że Fly High z kolekcji letniej Colour Alike Neon goes Holo wygląda całkiem przyzwoicie na moich paznokciach. Jednym słowem moje dłonie zaakceptowały ten dosyć ładny odcień niebieskiego. Jest zupełnie w innej tonacji niż pozostałe odcienie niebieskie należące do rodziny colorowo. Na paznokciach dwie cienkie warstwy + dodatkowo warstwa Holo Top Coat Big Boya. W sumie takie niebieskie paznokcie to ja mogę nosić, a co! Co ciekawe w tym przypadku kolor wygrywa nawet z pomarańczowym, który pokażę już jutro. No dobrze, to teraz sobie pooglądajcie ...



Lakiery dostępne na  www.colorowo.pl 

Komentarze

  1. Podoba mi się ten kolor! :)Faktycznie, ładnie wygląda na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! Mój ulubiony rodzaj lakierów na lato! Chociaż w wersji czerwonej idealny też na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak Ty mozesz nie lubić niebieskiego. ten jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są piękne, ale ten chyba jest moim ulubieńcem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię niebieskiego! Ale kobalt latem bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ładny! W ogóle niebieski to super kolor :P nawet ty się do niego powolutku przekonujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics