Colour Alike Neonowe Holograficzne Żelki + New Holo Top Coat Big Boy - Summer 2016 - #612 Lime On Time

Nadrabiam szybko zaległości, by pokazać Wam najnowszą serię holo-neo-żelków by Colour Alike, wiem, że trudno znaleźć ich słocze w internecie. Dzisiaj na szybki ruszt pójdzie soczysta, neonowa zieleń zwana Lime On Time. Wymaga dwóch lub trzech cienkich warstw. Szybko wysycha. Dla upiększenia dodałam warstwę Holo Top Coatu Big Boy! Bez niego mani jest ładny ale nie aż tak bardzo udany! Dodam jeszcze, że fajnie komponuje się z fioletem Go with the Glow oraz pomarańczem FANTAstic. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


Glow with the Glow | Think Pink | Lime On Time |

Lakiery dostępne są zarówno z holo top coatem jak i solo  www.colorowo.pl 

Komentarze

  1. Nie przepadam za zielenią, ale w tym wydaniu muszę przyznać, że świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam, że CA ma wyjątkowe zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka intensywna zieleń nie jest dla mnie. Źle bym się czuła w takim kolorze ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier mam i jest super soczysto zielony.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie wygląda połączenie takiej neonowej zieleni z holo drobinkami. zobaczymy jak ten gagatek będzie się prezentował na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką zieleni, ale ten lakier kupiłam i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics