Colour Alike Neon goes Plastic - Hot Red

Witam Was po przerwie! Nadrabiając zaległości słoczowe, dzisiaj chciałabym pokazać Wam przed ostatni lakier z kolekcji Colour Alike Neon goes Plastic - Hot Red. Po raz pierwszy kiedy ujrzałam neonowe buteleczki, oczy najbardziej śmiały się właśnie do tego koloru. Niesamowicie żywy, energiczny, coś pomiędzy neonową czerwienią a neonowym pomarańczem z nutą brzoskwini - na prawdę wyjątkowy. To kolor, który spodoba się większości lakierowym maniaczkom.


Lakier kryje przy dwóch warstwach, wysycha na satynę. Ja osobiście wolę kiedy błyszczy, ale takie wykończenie również akceptuję. Z tego co widzicie lakier ma bardzo dobre krycie. Na stópkach będzie wyglądać obłędnie *_*


Tradycyjnie odsyłam Was do linków poniżej

Komentarze

  1. muszę przyznać, że kolor jest niesamowity! Uwielbiam takie kolory, a dodatkowo tak jak mówisz na stopach będzie wyglądać obłędnie! :) No i zapewne będzie podkreślać opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na pewno, chociaż ja w tym roku nie opalona :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. według nazwy CA tak, on jest bardziej pomarańczowy, ale też nie do końca taki jak na zdjęciu, bardzo trudno uchwycić jego piękną barwę :)

      Usuń
  3. Wow, widać że daje po oczach! Na żywo pewnie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jest piękny, na zdjęciach już mniej ;)

      Usuń
  4. takie kolory właśnie na stopach najbardziej lubię nosić, prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda, ale sprawdzałam go na dwóch różnych monitorach - u mnie jest zdecydowanie pomarańczowy, nie czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo taki jest, na moich monitorach też różnie wygląda, on z nazwy jest bardziej czerwony, ale wydaje mi się, że może być to Twój kolor ;)

      Usuń
  6. W tym kolorze jestem zakochana :) Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moim monitorze kolor to pomarańcz, co nie odbiera lakierowi urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja czekam na pozostałe neony z drobinkami! :D i zdjęcia bez bigboya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy będę pokazywać zdjęcia bez BigBoya bo to w końcu duet, może dla przykładu z jakiś jeden wybrany kolor ?

      Usuń
  9. Ooo to jest red? A ja bylam pewna ze to jakis koral!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics