Colour Alike Neonowe Holograficzne Żelki + New Holo Top Coat Big Boy - Summer 2016 - fiolet #616

Hej! Nie mogę nadążyć za nowościami, które wypuszcza Colour Alike! Wy za pewne też! Co teraz nowego? Neonowe Holograficzne Żelki + holo top coat Big Boy! I co mogę Wam powiedzieć!? Ta kolekcja jest przeboska, sorry za masę wykrzykników, ale nie potrafię inaczej :) Bardzo lubię żelkowe wykończenie w wykonaniu Colour Alike. Manicure są takie eleganckie, szkliste, pełne połysku przy okazji pachną. Tak jest też w nowej kolekcji neonowych holo żelków. Baza jest zapożyczona z kolekcji Neon goen Plastic, do tego dosypano bardzo drobnego holo, ale żeby uzyskać efekt taki jak na załączonych zdjęciach obowiązkowo należy dodać warstwę holo top coat Big Boy! Bez tego topu efektu nie ma. Dlatego też, na ich stronie będzie można kupić lakier + top, czyli w zestawie. To ma moc! Lakiery nie mają jeszcze swoich nazw, na fejsbuku możecie składać propozycję na nazwy.



Zobaczcie jak wyglądają na wzorniku *_*


 Jak widzicie holo top coat Big Boy jest nieco grubszy, bardziej wyraźny, ale robi prawdziwe cuda!



Tak prezentuje się sprawca całego zamieszania Big Boy!



Niedługo wybywam na urlop, dlatego też nie zdążę pokazać Wam całek kolekcji, ale dzisiaj jeden z nich. Postawiłam na fiolet (jak do pracy chyba najbardziej neotralny, choć daje po oczach) oznaczonym numerem 616. Już jestem ciekawa jaką dostanie nazwę! Dodałam warstwę Big Boya.


Lakier ma konsystencję dosyć rzadką, można pozalewać skórki, ale jakoś dałam radę. Połysk, blak jest. Za zbyteczne uważam użycie kolejnego topu.



Mam nadzieję, że Wam się spodoba kolekcja, bo mi bardzo! Jest podobna, ale nieco inna, coś więcej się w niej dzieje no i do tego holoooooooograficzna! :) Dajcie znać, który kolor najbardziej się Wam podoba?! Zostawiam Was z garstką zdjęć, dobranoc!

niedługo dostępne na www.colorowo.pl



Komentarze

  1. Kolory ładne, generalnie lubię neony i żelki - ale holo to "nie powolo" ;). Czytałam na ich FB o efekcie wow po dodaniu topu, jednak u mnie tego wow nie wywołuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie fajnie, ale mnie ciekawi jak one wyglądają bez tego topu. choć ten fiolet z topem wygląda super :) i w końcu konkurs na nazwy! hurra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę wiedzieć, jak wyglądają bez topu!

      Usuń
    2. To samo tyczy i mnie :)

      Jak lakierki wyglądają bez topu, bo ten koral krzyczy do mnie kup mnie kup mnie!!!

      Usuń
  3. Kolorki są cudowne i z topem wyglądają niesamowicie , ale też ciekawi mnie jak wyglądają bez topu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Bardzo lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała jest ta kolekcja, zachwyca mnie kolorami! Chyba muszę je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś top mnie nie przekonuje, ale same lakierki jak najbardziej. Fiolet jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor! i też chętnie bym zobaczyła lakier "w oryginale"

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham fiolety, więc nie może być inaczej i ten odcień bardzo mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko jakie cuda... :) chciałabym mieć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics