Colour Alike Happy Ultra Holo Collection Spring 2017 - 631 Enjoy it

Tak jak wczoraj obiecywałam, dzisiaj przychodzę z nowym słoczem lakieru z najnowszej wiosennej kolekcji Happy by Colour Alike. Będzie to lakier, który najbardziej przypadł mi do gustu, zarówno kolorystycznie jak i wykończeniowo. Ciekawa jestem co powiecie na 631 Enjoy it? Różowy, ultra holograficzny. Najlepszy efekt ujrzymy w promieniach słonecznych bądź sztucznym oświetleniu. Starałam się oddać prawdziwe jego piękno, jednak aparat nie do końca chciał współpracować, ale i tak nie jest źle. Zapraszam Was wszystkich do obejrzenia zdjęć a także komentowania. Co sądzicie o tym gagatku? Podoba się czy czekacie na kolejne kolory?


Cóż mogę Wam napisać o sprawach technicznych tego lakieru? Kryje przy dwóch warstwach, szybko wysycha i pachnie tradycyjnie jak pozostałe lakiery Colour Alike! :)



 I jak? 
Odsyłam Was również do wczorajszego wpisu KLIK-KLIK


 Zobacz też:

Komentarze

  1. Bardzo fajny kolor, lubię róże na paznokciach jednak niekoniecznie z drobinkami, ponieważ później ciężko je zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wykończenie holograficzne i zmywa się całkiem ok :)

      Usuń
  2. Widziałam u Ciebie na instagramie te lakiery i właśnie zastanawiałam się czy najbardziej spodoba mi się ten różowy czy może inny? Wszystkie chyba piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zerknij na pozostałe bo już ukazały się na blogu :)

      Usuń
  3. Śliczny odcień. Co jak co ale różowych lakierów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, ale nie do końca mój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous! Will be getting this set for sure! :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics