Colour Alike Happy Ultra Holo Collection Spring 2017 - 635 So Excited

So Excited to ostatni lakier z wiosennej kolekcji Happy jaki mam Wam do pokazania. Na szczęście niedługo już lato, więc myślę, że colorowo myśli nad kolejnymi letnimi kolorami. Ciekawa jestem czym w tym roku nas zaskoczą? Wracając do lakieru, to oprócz 631 Enjoy it, 635 So Excited jest moim drugim ulubieńcem tej kolekcji. Oba lakiery świetnie do siebie razem pasują i tworzą niezwykły duet. 


Dwie warstwy w zupełności wystarczą do dobrego krycia.




Całą kolekcję Happy możecie obejrzeć klikając w poniższy link z nazwą lakieru :) Miłego oglądania :)

 Zobacz też:

Komentarze

  1. Lakier bardzo piękny, post niżej był inny kolor i zdecydowanie ten przypadł mi do gustu! Nigdy nie słyszałam o tych lakierach. Jestem zdania, że im mniej znane to nie zawsze gorsze. Masz piękne dłonie. Pozdrawiam! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat te lakierki są bardzo dobrze znane w paznokciowej blogosferze :)

      Usuń
  2. Uwielbiam srebrny, zresztą ostatnimi czasy jest bardzo modny!
    Paznokcie wyglądają cudownie, niestety o tych lakierach słyszę pierwszy raz, ale prezentują się super!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/witam-kochani-juz-za-kilka-dni-minie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor!
    cały czas nie mogę się nadziwić jakie masz piękne zadbane i eleganckie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemny fiolecik. Dla mnie jednak mięta nadal zostaje faworytem kolekcji :) Czekam z niecierpliwością na kolejną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics