OPI Madam President

Lakier, który zawrócił mi w głowie to Madam President. Na pierwszy rzut oka można byłoby stwierdzić, że jest to zwykły klasyk. Poniekąd taki jest ale to jak wygląda na paznokciach jest coś naprawdę pięknego. To pewien odcień czerwieni z dużą dawką malinowych tonów. Niby zwykły, jak dla mnie niezwykły :) Zdjęcia troszkę zjadły efekt maliny, ale uwierzcie mi, że taki jest, a jeśli go posiadacie to na prawno wiecie o czym teraz mówię :)


Aplikacja jest cudowna, dwie warstwy i wszystko błyszczy. To taki mój klasyk - ideał. Na paznokciach wygląda idealnie, u stóp również nie grzeszy. Mój must have jeśli chodzi o lakiery marki OPI. Dodam, że lakier pochodzi z kolekcji Washington.


Lubicie klasykę czy stawiacie na bardziej wyszukane kolory?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics