EvoNails - lakiery do paznokci i nie tylko

Lakieromaniaczki, czy słyszałyście o marce EvoNails? Jeśli nie, to zapraszam Was do poczytania, obejrzenia zdjęć oraz zapoznania się z szeroką ofertą produktów do stylizacji paznokci. Od kilku dni mam przyjemność testowania wybranych przeze mnie, oto tych kolorowych kąsków.



Evonails to marka międzynarodowej firmy, działającej od wielu lat w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. W ofercie marki Evonails znajdują się najwyższej jakości, innowacyjne produkty takie jak: lakiery hybrydowe Gellack UV Pro, żele kolorowe UV, lakiery do paznokci oraz cała gama produktów pomocniczych stosowanych przy manicure i pedicure.

Do tworzenia produktów marki Evonails wykorzystywane są najnowocześniejsze technologie, co pozwala na uzyskanie produktów cechujących się najwyższą jakością i właściwościami. W laboratoriach Evonails pracują wykwalifikowani i wieloletni specjaliści, którzy  nieustannie pracują nad udoskonalaniem bazy produktowej, której wachlarz jest bez przerwy poszerzany, a także dostosowywany do obowiązujących trendów i oczekiwań najbardziej wymagających Klientów.

Na dobry początek zdecydowałam się na przetestowania klasycznych lakierów do malowania paznokci. Wybrałam kolory, w których czuje się najlepiej. EvoNails w swojej ofercie ma również bogatą gamę kolorystyczną hybryd, na które też warto zwrócić uwagę. Jeśli używałyście to dajcie znać jak Wam się spisały? Także lakiery do stempli, gumę do zabezpieczenia skórek i wiele wiele innych poduktów

Sklep EvoNails charakteryzuje duży wybór produktów do stylizacji paznokci oraz atrakcyjne ceny. Możemy otrzymać na prawdę dobre rzeczy w niskich cenach. Przekonajmy się ... :)

Duże wrażenie zrobiły na mnie lakiery. Na żywo prezentują się 100% lepiej, wyglądają bardzo PRO. Buteleczki mają spore pojemności 15ml/ 14,99zł. Nakrętka jakby lekko gumkowa, satynowa. Pędzelek klasyczny, wygodny. Wizualnie wyglądają bardzo ładnie.


Od lewej:
  • 114 - pomarańcz z nutą brzoskwini, ciepły, intensywny odcień, na pewno nieraz zagości na paznokciach w wakacje;
  • 184 - amarant, to chyba dobre określenie tego koloru;
  • 143 - klasyczny, intensywny róż;
  • 214 - kameleon, benzynka ... zaskoczył mnie pozytywnie.


Jak wiecie albo i nie wiecie, często sięgam po produkty do pielęgnacji skórek i dłoni. Używam ich regularnie, dlatego obowiązkowo w mojej lakierowej kosmetyczne musiała się znaleźć oliwka do skórek. EvoNails w swojej ofercie ma aż 12 buteleczek o pojemności 15 ml o różnych zapachach: truskawki, ananasa, brzoskwini, cytryny, zielonego jabłuszka, frezji, kokosu, czekolady, wiśni, banana, pomarańczy i wanilii . Ja zdecydowałam się na zapach frezji, gdyż uwielbiam zapach tych pięknych kwiatów. Ceny oliwek do skórek są w dobrych cenach (8,99 zł/ 15ml), warto pokusić się o ich zakup.



Zdecydowałam się również na użycie neutralnego peelingu do rąk z serii Home Spa, o którym niedługo postaram się napisać kilka słów. Dam Wam znać jak się sprawdził. W tym przypadku cena również jest zaskakująca. Pudełeczko 300 ml/ 9,99zł.

Oprócz kosmetyków w przesyłce znalazłam: firmowy kalendarz EvoNails, długopis, ofertę kosmetyków Home Spa oraz cukierasy - krówki. 

W kolejnych wpisach postaram się Wam przybliżyć każdy z produktów :)


Komentarze

  1. Lakiery wyglądają bardzo ładnie i śliczne kolorki, ja sięgam tylko po hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chwilowo nie mam czasu na zrobienie hybrydy, szybciej mi pomalować zwykłym lakierem ;)

      Usuń
  2. Patrzyłam na nie i powiem Ci, ze jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam trochę o tej marce, ciekawią mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, fajne są te ich lakiery ... na stronie nie wyglądają tak dobrze jak w rzeczywistości :)

      Usuń
  4. słyszałam o firmie, ale z samymi produktami nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny mają na prawdę bardzo dobre, jakością też nie grzeszą :)

      Usuń
  5. Kolorki śliczne. Uwielbiam takie satynowe zakrętki - są genialne! I powiem Ci, że frezje to moje ulubione kwiaty, więc na taką oliwkę na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. frezję bardzo lubię, oliwki do paznokci też :P

      Usuń
  6. fajna przesyłka, pierwszy raz spotykam się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj na ich konto instagramowe, można znaleźć tam sporo ciekawych inspiracji :)

      Usuń
  7. Całkiem niezłe kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie evonails.pl znajdziesz ich dużo więcej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics