Colour Alike Happy Ultra Holo Collection Spring 2017

Dobry wieczór po dłuższej nieobecności. Dzisiaj udało mi się przygotować kilka zdjęć zapowiadającej kolekcję wiosenną Colour Alike - Happy. Zapewne słocze lakierów pojawiły się już na innych blogach i mogliście je zobaczyć, ale ja również dodam swoje przysłowiowe "trzy grosze". Kolekcja Happy składa się z 5 ultra holo lakierów. Kolory bardzo wiosenne, wydaje mi się jakby już kiedyś były ... zapewne różnią się od poprzednich ale pozostają w podobnej tonacji, z podobną bazą. Produkując tyle lakierów trudno stworzyć coś czego jeszcze nie było, coś innowacyjnego. Ale za to wykończenie mają boskie! Od razu Wam powiem, że jakoś trudno było mi uchwycić  aparatem efekt prawdziwego holo, ale uwierzcie mi, że jest! Przechodząc do rzeczy, zapraszam do obejrzenia zdjęć :) Dajcie znać w komentarzach co sądzicie na temat kolekcji, ich kolorów, a już jutro (mam nadzieję, że znajdę chwilkę czasu) dodam pierwszy słocz! Zatem do juterka kochani :)


  • 631 enjoy it - różowy
  • 632 smile - oliwkowo-zielony
  • 633 feel good - niebieski
  • 634 be happy - zielony
  • 635 so exited - fioletowy, liliowy


 Który z kolorów szczególnie wpadł Wam w oko? 
Mi tradycyjnie różowy i fioletowy ...

 Zobacz też:



Komentarze

  1. Cudeńka. Mi najbardziej wpadła w oko oliwka. Do pozostałych mam podobne lakiery, a ta oliwka jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy i fioletowy prezentuje się według mnie najbardziej ładnie! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg. mnie też ale to dlatego, że najbardziej lubię takie kolory ☺

      Usuń
  3. Ładne kolory. :) Czekam na swatche, bo jeszcze nigdzie nie widziałam.
    Holo zawsze trudno uchwycić na zdjęciach. :/
    Hmm... nie wiedziałam, że teraz Colour Alike ma takie pomarańczowe opakowania. :O Kiedyś jak kupowałam, to były bez. Średnio mi się podobają, szczerze mówiąc. :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje oko przyciąga ten różowy. Szczerze przyznam, że jestem bardzo ciekawa tego, jak prezentują się na paznokciach, gdyż nie miałam okazji widzieć swatchy, w dodatku nigdy wcześniej o nich nie słyszałam...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post ❤!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy kolorki z ostatnie zdjęcia są moje. Super sprawa że mają pudełeczka, no chyba że one są tylko na potrzeby transportu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm nie mam pojęcia ale fajnie wyglądają w opakowaniach :)

      Usuń
  6. Ale świetne :) Podoba mi się ten różowy i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten róż bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobały mi się lakiery koloru różowego i zielonego ♥ Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie obie zielenie wyglądają najciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W zasadzie wszystkie mi się podobają poza 631

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics