Bionigree Basic _02 - Szampon oczyszczający do włosów z ekstraktem z czarnej porzeczki

Naturalne kosmetyki do pielęgnacji włosów nie zawsze się u mnie sprawdzają. Tym razem wzięłam pod lupę specjalistyczny, trychologiczny szampon do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki Bionigree. Zazwyczaj lubię testować nowości, będące w duetach czyli na przykład szampon plus odżywa/maska/serum itd. W tym przypadku miałam jedynie sam szampon do włosów z ekstraktem z czarnej porzeczki. By umilić mycie włosów oraz ich rozczesywaniem używałam do niego ekspresowej maski wzmacniającej marki Elfa Pharm, o której pisałam we wcześniejszych postach KLIK. O tym jak się sprawdził szampon dowiecie się w dalszej części tego wpisu, zapraszam :)


Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02 to naturalny kosmetyk trychologiczny o polskim pochodzeniu z dodatkiem ekstraktu z czarnej porzeczki. Ma delikatne działanie oczyszczające, przeciwłupieżowe, antybakteryjne i przeciwwirusowe. Preparat jest przeznaczony dla osób o wszystkich rodzajach włosów, do codziennej pielęgnacji włosów.
Zastosowanie betainy kokosowej /coco-betaine/ (łagodnego środka powierzchniowo-czynnego) sprawia, że szampon dobrze się pieni i jednocześnie skutecznie usuwa brud z włosów, nie niszcząc ich struktury i nie powodując nadmiernego ich wysuszania.
Po umyciu włosów szamponem BIONIGREE BASIC_02 włosy są wyraźnie świeższe i błyszczące.

Skutecznie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni włosów i skóry głowy, ułatwiając transport substancji odżywczych w głąb skóry i nadając skórze uczucie gładkości i wyjątkowego blasku.


Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02 to kosmetyk o naturalnym składzie. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Nie był również testowany na zwierzętach. BIONIGREE BASIC_02 to naturalny szampon również dla wegetarian i wegan.

Składniki szamponu według INCI: 
aqua, coco-betaine, saponaria officinalis extract, coco-glucoside, capryloyl/caproyl methyl glucamide lauroyl/myristoyl methyl glucamide, glycerin, ribes nigrum fruit extract, xanthan gum, methylcellulose, hydroxypropyl methylcellulose, sodium chloride, panthenol, lactic acid, sodium benzoate, potassium sorbate, parfum

Naturalny szampon do oczyszczania, nawilżania i ochrony włosów dostępny jest w poręcznej, solidnie wykonanej plastikowej 200 ml butelce z nakrętką typu flip-top umożliwiającą łatwą aplikację kosmetyku.
Cena brutto za sztukę szamponu wynosi 44 zł.


Szampon oczyszczający do włosów z ekstraktem z czarnej porzeczki jak widzimy zapakowany jest w buteleczkę, która poniekąd jest przezroczysta, dzięki czemu jesteśmy w stanie kontrolować poziom pojemności naszego kosmetyku. Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy i  skórę głowy nie powodując wysuszania. Myślałam, że użycie samego szamponu (bo jest naturalny) spowoduje, iż nie będę mogła rozczesać włosów, ale nic bardziej mylnego. Po samym użyciu swobodnie można rozczesać włosy, nie są sztywne, ani przesuszone. Unoszą się u nasady, w moim przypadku spowodowały, iż zwiększyła się objętość mojej czupryny. Szampon pachnie delikatnie, ale nie przypomina mi to zapachu czarnej porzeczki. Wspomnę, iż szampon jest wydajny, gęsty lecz buteleczka wystarcza dokładnie na miesiąc Niewielka ilość szamponu umożliwia nam swobodne umycie włosów. Produkt nieźle pieni się, czasami potrzeba by dłużej spłukać włosy, gdyż zostaje piana. Miło, że kosmetyk o tak naturalnym składzie spodobał się moim włosom. Nie zauważyłam minusów,  jedynie mógłby nieco mniej kosztować i być lepiej dostępny.

Więcej szczegółów odnośnie trychologicznych kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy możecie znaleźć na stronie https://www.bionigree.pl/

Ciekawa jestem czy Wy używacie naturalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów i co się u Was sprawdziło!? Podzielcie się taką informacją, chętnie coś nowego wypróbuję :)


Komentarze

  1. Mam całą serię i mam wrażenie, że na drugi dzień mam przetłuszczone włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może używasz za dużo któregoś z produktów i włosy są zbyt mocno obciążone?

      Usuń
  2. Całkiem fajna recenzja produktu. Jednak nie wiem czy dla każdego zawartość będzie adekwatna do ceny ;) Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę, kiedyś unikałam naturalnych szamponów, a teraz często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze naturalnych szamponów ale chyba się muszę skusić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. serum bardzo dobrze wpłynęło na mój skalp, chętnie poznałabym ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne szampony powodują u mnie zawsze gigantyczny łupież i siano na głowie... Przyznam, że teraz boje się stosować takie szampony, ale ten zapamiętam - może kiedyś się odważę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go zaczęłam używać, całkiem dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics