Spełnij Marzenia by ShinyBox 4/2017

Kwietniowa edycja ShinyBoxa nosi tytuł "Spełniaj marzenia". Czy pudełeczko spełniło moje marzenia, oczekiwania o tym się dowiecie w dzisiejszym wpisie ... Box zawiera 5 pełnowymiarowych produktów, próbkę oraz kupon. Koszt pudełeczka wraz z przesyłką wynosi 49 zł. Zatem zajrzymy i sprawdźmy co znalazło się w kwietniowym pudełku!


Dwa kosmetyki z pudełeczka były jawne, mowa tu o firmie: - 417 pieniącym żelu do mycia twarzy z luffą oraz Dr Irena Eris błyszczyku do ust. 


1. -417 pieniący się żel do mycia twarzy z luffą

produkt pełnowymiarowy, sugerowana cena 116zł/ 200ml

Akurat wszystkie kosmetyki do mycia twarzy kończą mi się, więc chętnie wypróbuję ten żel. Firma jest mi znana z sephorowskich półek, jednak nie miałam okazji testowania produktów tej firmy. Teraz będzie okazja!

2. Dr Irena Eris - błyszczyk do ust

produkt pełnowymiarowy, sugerowana cena 55zł/ szt.

Gdy w zapowiedziach zobaczyłam błyszczyk Eris Provoke bardzo ucieszyłam się i liczyłam na wszystkie inne kolory niż ten, który otrzymałam, to zupełnie nie mój kolor, a szkoda ...


3. Faberlic - balsam tlenowy Air Stream  z linii Legendarny Tlen

produkt pełnowymiarowy, sugerowana cena 39,9 zł/ 50 ml

Zaciekawił mnie ten produkt, ma wiele zastosowań chętnie wypróbuję i dam znać jak się spisał.

4. Krynickie SPA - rozświetlający krem pod oczy

produkt pełnowymiarowy, sugerowana cena 16 zł/ 30 ml

Aktualnie mało śpię w nocy, także ten krem może okazać się strzałem w dziesiątkę. Producent wspomina o efekcie rozświetlonem wypoczętej i nawilżonej skóry okolic oczu. Bogaty skład niweluje oznaki zmęczenia, działa kojąco i łagodząco, a także przywraca świeżość skórze wokół oczu.


5. Joko Make Up - spiekany róż do policzków

produkt pełnowymiarowy, sugerowana cena 24,5/ szt.

W ostatnim pudełku również był róż firmy Bell, tym razem firmy Joko ... kolor nie do końca trafiony, ale być może, że będę go używać albo podaruję komuś.



Dodatkowo znalazłam w pudełku: 

Katalog Marzeń - Gift Voucher o wartości 30 zł

oraz

Lab One N' 1 próbka regenerującego szamponu do włosów  step 1 

Podsumowując:
Pudełko Spełnij Marzenia nie do końca je spełniło ... produkty dosyć ciekawe, jednak poprzednie edycje boxów były ciekawsze. Liczyłam na mój wymarzony odcień błyszczyka Dr Ireny Eris ... no cóż, pudełeczko to taka mała ruletka, nie można mieć wszystkiego :) Chętnie wypróbuję produkty firm: -417, Krynickie SPA oraz Faberlic :)

a Wy jak oceniacie zawartość kwietniowego pudełka? warto czy nie ? co Was szczególnie zaciekawiło?

PS. pomalutku wracam do blogowania! Dlaczego mnie nie było? Odpowiedź znajdziecie na Instagramie KLIK, tam mnie trochę więcej, także zapraszam :)

Komentarze

  1. U mnie żel całkiem dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie lada dzień tez pójdzie w ruch, ale czekam aż skończy się moja pianka z aloesem z the body shop :)

      Usuń
  2. Wiadomo, że nie zawsze się trafi w kolor. Mnie np ten błyszczyk bardzo by ucieszył gdyż lubię tego typu odcienie :) A cała reszta wygląda ciekawie. Zdecydowanie są to przydatne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. mamy ten sam wariant. zamiast złotego błyszczyka wolałabym czerwony

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałam ten odcień błyszczyka, co Ty i bardzo mi on odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, że Ci przypasował ... pachnie cudownie :)

      Usuń
  5. Ciekawe pudełko, najbardziej mi się żel i błyszczyk podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne pudełko :)
    mi chyba jedynie błyszczyk przypadłby do gustu ale inni naprawdę mogą być zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co komu jest potrzebne w danej chwili :))

      Usuń
  7. Wow bardzo ciekawe produkty. Spodobał mi się żel :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics