OPI Kolekcja Lisbon Wiosna / Lato 2018 kolory limitowane - swatche

Dzień dobry! W końcu nadszedł czas aby zaprezentować Wam lakiery z limitowanej kolekcji Lisbon by OPI. Jak już wspominałam we wcześniejszym OPIkowym wpisie, lakiery są bonusem i dopełnieniem wyżej wspomnianej kolekcji. Zapraszam na przegląd całej szóstki :)



Set Apart By Tile Art - kremowa biel, lekko wyszarzała? Na paznokciach 3 warstwy. W kolekcji Lisbon znalazł się już kolor biały, z którym dużo lepiej mi się współpracowało. Nie wiem czy to wina lakieru, czy może kiepskiego dnia na malowanie paznokci, a takie dni też miewam ;) 



Climb Every Castle - delikatny róż z kapką brzoskwini. Na paznokciach wygląda na prawdę uroczo, delikatność i subtelność to jego pierwsze i drugie imię. Maluje się nim bardzo dobrze. Lakier ma dobre krycie, na paznokciach 2 warstwy. Kolor stanowi idealne tło pod wzorki i różne zdobienia.


Can I BairroThis Shade? - błękit! Idealny błękit pod każdym względem. Lakier ma bardzo dobre krycie, 2 warstwy w zupełności wystarczą. Ładnie aplikuje się i poziomuje. Top coat jest tu zbędny. Polubiłam tę buteleczkę. Jeśli nie macie w swojej kolekcji "dobrego" błękitu to egzemplarz godny zainteresowania, rozejrzyjcie się bo warto go mieć.


I Absolutely Amador-ya - o nim marzyłam! Czerwony z nutą pomarańczy, a do tego złoty połyskujący shimmer. CUDO! Do tego wykończenie jest takie jakby "galaretkowate" - wiecie o co chodzi? ;)  Całość tworzy piękną połyskującą taflę. Już sobie wyobrażam lakier w promieniach słońca!


Climb Every Castle - różowe złoto <3 W buteleczce kolor wygląda jak milion dolarów, natomiast mam wrażenie, że z moim kolorem skóry nie wygląda za dobrze (przynajmniej solo). Myślę, że znacznie lepiej wyglądałby na jednym, dwóch paznokciach. Będę jeszcze kombinować by połączyć z innymi kolorami, bo odpuścić taki lakierowy okaz to grzech ;)



And The Raven Cried Give Me More - bordo połyskujące, opalizujące na (ultra)fiolet. Kolor magiczny i perfekcyjnie aplikujący się. Na paznokciach 2 warstwy. Myślę, że bardziej zakumplujemy się bliżej jesieni, choć nie powiem, że nie pomalowałabym nim paznokci u stóp <3



Wpisy dotyczące kolekcji LISBON by OPI :

OPI Kolekcja Lisbon - kolory limitowane 

Manicure w kolorach LIU JO Milano

OPI Kolekcja Lisbon Wiosna/Lato 2018

OPI Kolekcja Lisbon Wiosna/Lato 2018 cz. 1 

OPI Kolekcja Lisbon Wiosna/Lato 2018 cz. 2

 Który z lakierów najbardziej Wam się spodobał?

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Set Apart By Tile Art to u mnie na komputerze bardzo jasny błękit, ale tak czy siak boski kolor! Bardzo mi się jeszcze podoba Climb Every Castle, taki idealny lakier na co dzień albo nawet na ślub.
    Zresztą oba kolory będą cudowne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Climb Every Castle jak dla mnie ideał, piękne podkręca opaleniznę :). Dla mnie to taki kolor dla kogoś kto nie lubi neonów, a chce żeby mani było widoczne ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie powiedziane, każdy z nich ma coś w sobie :)

      Usuń
  3. Jestem zaskoczona opisem tego pierwszego koloru, bo ja widzę go jako jasno-niebieski :D Drugi kolor chyba najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest czysta biel, lekko jakby wyszarzała?

      Usuń
  4. Ten błękitny podbił moje serce! :) Jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten delikatny róż jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień i fiolet wyglądają naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory i fajne zdjęcia �� Pamiętam że OPI to jedna z lepszych firm na jakich pracowałam ��

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne kolory :) te jasne pastelowe są obłędne :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym błękicie, choć różowe złoto również mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękit i czerwony są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne lakiery. Moim faworytem jest Climb Every Castle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie wierzę! Gosia poleca błękit!!! :p choć on chyba najbardziej mi się podoba :) i nie mogę się powstrzymać, ale ta kosmetyczka/torebka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics