Colour Alike - Miasto jest moje - #460 Fabryka Czekolady

Nadszedł czas by pokazać kolejny lakier. Oto Fabryka Czekolady, lakier w kolorze ciemnego brązu. Niby zwykły brąz, ale jednak nie taki zwykły ;) Aplikacja bardzo dobra, dwie warstwy wystarczą dla dobrego krycia. Nie smuży i szybko wysycha.  Wykończenie kremowe. Idealny na jesienne dni. Fabryka Czekolady i Vamp Chocolate to dwa różne odcienie brązów, więc warto mieć obie wersje :) 



Który ładniejszy  Fabryka Czekolady czy Vamp Chocolate ??

Komentarze

  1. Mmm, śliczny! I genialna nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa są cudowne. Nie umiem wybrać :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba Fabryka bardziej mi się podoba. A już z krówką miodzio:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie fabryka czekolady, cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciemny ale fajny brązik, z krówką wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog
    dodajemy?????

    OdpowiedzUsuń
  7. dość ciemna ta czekoladka, ale śliiiiiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to taka gorzka czekolada, taką lubię najbardziej:)
    vamp chocolate=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa ładne ale jakbym miała wybrać jeden to vamp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny jest, cudny !!! napatrzec sie nie moge :D ... i krowka mnie rozbawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny odcień :)
    te lakiery mają rozwalające nazwy :P
    ja testuję Syrenkę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie Vamp Chocolate poproszę ;) Chociaż ten też przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics