10 paź 2011

Przesyłka od Vipera Cosmetics

W ten ponury, zimny dzień przyszła przesyłka od Vipera Cosmetics. Sama nie wiedziałam co będzie znajdować się w kopercie. Znając siebie pomyślałam, że znajdę lakiery. Otóż nie moje drogie , dostałam kolorówkę, fajnie bo również na jej punkcie mam bzika:


- puder brązujący  ożywiający cerę nr 702 (New)
- pomadkę nr 15
- pojedynczy cień do powiek Pocket

Wszystkie 3 produkty w bardzo jesiennych kolorach. Jak tylko przetestuję napiszę o nich kilka słów.
Nie miałam nigdy wcześniej styczności z kolorówką marki Vipera, mam nadzieję że miło mnie zaskoczą powyższe produkty.

Używałyście kolorówki Vipera? Chętnie poczytam co polecacie ;)

Dziękuję firmie www.vipera.com.pl za możliwość testowania produktów. Zapewniam, że moja opinia będzie szczera,a kosmetyki otrzymane nie będą wpływać na tą opinie.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy, kosmetyki świetnie się prezentują na pierwszy rzut oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Sonnaille- nie wiem czy to można nazwać współpracą, zapewne to jednorazowa przesyłka, ale dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię viperę, czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam ich korektory w sztyfcie i pudry sypkie (fajne).
    Ciekawa jestem tego pudru i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam ;)
    ładne opakowanie pudru

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję :) ja jeszcze nie miałam w swojej kolekcji kosmetyków Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. otagowałam Cię, zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cien wyglada fajnie:)
    Ja z Vipery lubie lakiery Jumpy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jedną szminkę z vipery i bardzo ją lubię - kremowa, ładnie wygląda na ustach i jest śmiesznie tania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii