Mariza Care&Colour nr 3541 - swatche, swatches

Następnym lakier jaki miałam okazję przetestować to Mariza Care&Colour numer 3541. To świeża, soczysta limonka. Kolor jak najbardziej na wiosnę i zbliżające się lato.


W porównaniu do swojego turkusowo-niebieskiego poprzednika klik-klik, lakier ten wypada dosyć kiepsko. Problem zaczyna pojawiać się tuż przy nakładaniu. Lakier smuży i nie najszybciej wysycha. Mimo nałożenia bazy w postaci odżywki i tak zabarwił płytki paznokci ! Tak moje płytki już nie są cielisto-różowa, a limonkowo-żółta <o zgrozooo>. Następnym razem nałożę warstwę więcej odżywki/bazy. Udało mi się zniwelować przebarwienia, uratował mnie Orly Nail Whitener (będzie oddzielny post). Jak bardzo podoba mi się jego kolor tak bardzo mnie do siebie zniechęcił, ale może dam mu jeszcze jedną szansę, chociażby wykorzystam go w zdobieniu.




UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik




---------

Wczoraj miałam okazję być przy tężni solankowej w Konstancinie Jeziornej. Tężnia położona jest 20 km od Warszawy w Parku Zdrojowym. To inhalatorium, które wpływa na drogi oddechowe. Powietrze nieziemskie, brakuje mi takiego na co dzień ...


A Wam jak mija weekend?

Komentarze

  1. Kolor jest szalony :P Ale barwienie płytki to gigantyczny minus...

    A weekend mija mi na odpoczywaniu, przynajmniej dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek:)
    ZApraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor szałowy, piękny! ale to przebarwienie.. oj niedobra paskuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ten i poprzedni kolor jest piękny. Limonka jest po prostu... odważniejsza :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet ładny kolor :) weekend mija leniwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajniutki kolorek:)
      zapraszam do swojego bloga:)

      Usuń
  6. No ale kolor na Twoich paznokciach mimo wszystko jest cudny! Daj mu jeszcze szansę, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudak, nie wiedziałam, że Mariza ma takie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ale kolor czadowy!
    weekend mija spokojnie i obfituje w spacery i wypady rowerowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz te pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku przepiękny! jak tylko zobaczyłam zdjęcie to się zakochałam! już mam w głowie milion pomysłów na pazurki w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje po oczach:) Piękny jest, taki zupełnie niecodzienny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow, jaki kolor! Odważna jesteś :) w Konstancinie byłam jako mała dziewczynka tylko raz. Mimo, że mieszkam w Wawie i w sumie mogłabym częściej, ale jakoś mi nie po drodze :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam odważna, kolor jak kolor :)
      gdybym miała tak blisko byłabym tam dosłownie co drugi dzień, no może raz w tygodniu :)

      Usuń
  13. kolor ładny. szkoda, że lakier sam w sobie jest słaby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek śliczny, ale szkoda że robi tyle problemów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fajnie, ale niebieski chyba bardziej mi przypadł do gustu :) i te problemy z przebarwieniami całkowicie mnie do niego zniechęciły...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, wow i jeszcze raz wow! piękny jest!
    bałabym się go trochę skoro barwi płytkę, ale w sumie i tak używam pod lakiery bazy więc mogłabym zaryzykować:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale na paznokciach prezentuje się bardzo fajnie, mimo kiepskiej jakości.
    A w konstancinie nie byłam, muszę się tam wybrać i nawdychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zła, bo robię zamówienie i nie ma go w magazynie....a tak chcialam go mieć....

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zła, bo robię zamówienie i nie ma go w magazynie....a tak chcialam go mieć....

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny kolor! Miałam parę lakierów z Marizy :)

    Odkopałam post z otchłani, wybacz:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics