Mariza Active Care - krem naprawczy do rąk

Aktywna pielęgnacja na co dzień

Może wydawać się to dziwne, ale nie wyobrażam sobie dnia bez kremu do rąk. Czynność smarowania rąk powtarzam po każdym ich myciu. Moje dłonie od dziecka są mocno przesuszone, pomagają im tylko kremy mocno tłuste z dużą dawką gliceryny.



Kilka słów od producenta:
Krem naprawczy Active Care przeznaczony do pielęgnacji bardzo suchej i zniszczonej skóry dłoni, a także szorstkiej skóry łokci, kolan i stóp.
Dzięki skoncentrowanej formule oraz specjalnie dobranym aktywnym składnikom intensywnie regeneruje, odżywia i nawilża przynosząc ulgę spierzchniętej skórze. Zawarte w kremie d-pantenol i alantoina pobudzają wzrost i odnowę komórek naskórka, łagodzą podrażnienia. Gliceryna oraz mocznik zapewniają skórze długotrwałe nawilżenie, w widoczny sposób uelastyczniają ją , zmiękczają i wygładzają. Masło shea odbudowuje i wzmacnia warstwę hydro-lipidową naskórka oraz delikatnie go natłuszcza. Krem tworzy ochronny film, który na wiele godzin zabezpiecza dłonie przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie preparatu sprawia, że skóra staje się miękka i aksamitnie gładka. 



Opakowanie: 
klasyczna, miękka tubka

Zapach:
lekki, jakby kwiatowy

Konsystencja:
treściwa, jednocześnie lekka




Pojemność:
100ml


Cena regularna: 9,90zł
Cena promocyjna: 7,90zł


Moja opinia:
Krem naprawczy do suchej i zniszczonej skóry dłoni,a nawet łokci, kolan i stóp. Zniszczonej skóry nie mam, ale suchą owszem. Kremu używam od jakiegoś czasu. Mimo codziennego stosowania w ciągu dnia mało go ubywa, przez co mogę stwierdzić że jest wydajny. Krem szybko się wchłania. Ja jednak wolę gdy czas wchłaniania kremu jest stopniowy. Już po pierwszym użytku dłonie są miękkie i aksamitne. Kosmetyk zawiera glicerynę, d-pantenol oraz masło shea. Dodam, że uwielbiam zapach tego kremu, dlatego też często go używam. Krem dobrze spisuje się jako maska regenerująca na noc. Polecam posmarować na noc dłonie, następnie założyć rękawiczki bawełniane.

PLUSY:
+ zapach
+ miękkie i aksamitne dłonie
+ wydajny
+ służy jako maska regenerująca na noc

MINUSY:
- jak dla mnie zbyt szybko się wchłania ( dla innych może być to plus!)
- dostępność

Moja ocena:
4,5/5

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Komentarze

  1. Super ;p właśnie myślałam nad kupnem .

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz wiecej nas konsultantek jest wiec bedzie bardziaj dotepny;))

    OdpowiedzUsuń
  3. o ciekawa recenzja :) muszę się kiedyś za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być fajny. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, Twoja opinia jest zupełnie inna niż moja XD właśnie wstawiłam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics