B. Loves Plates ♥ B.05 Let It Snow!

Hej Kochane! Mamy nareszcie zimę, cieszycie się? Ani z B. loves Plates nie pytam, bo odpowiedź jest oczywista, że ona kocha zimę, zimno i śnieg! brrrr :))) Skoro mowa o B. i o zimie to zapraszam Was do recenzji piątej już płytki produkcji B. loves Plates, bardzo wyjątkowej bo śnieżynkowej czyli B. 05 Let It Snow! W centralnej Polsce sypie od rana, w takim razie zasypmy blogosferę tymi śnieżynkowymi zdobieniami/recenzjami. 


Płytka B.05 Let It Snow! jest typowo sezonowa, zimowa. Znajdziemy na niej 14 wzorów całopaznokciowych oraz 8 pojedynczych śnieżynek- mniejszych i większych. W moim przypadku lepiej sprawdzą się wzory całopaznokciowe niż pojedyncze, z uwagi na to, iż mam wyjątkowo małą płytkę paznokcia. Pojedyncze wzory są zbyt duże, myślę, że nawet na kciuk zbyt wielkie. Pocieszeniem jest to, że na płytce jest kilka mniejszych śnieżynek, które mogę sobie odbić, lecz i one pochłaniają całą moją płytkę paznokciową. W sumie one muszą mi wystarczyć, a pozostałe śnieżynki ozdabiają moją płytkę. Piąta propozycja płytkowa, na odwrocie niczym nie różni się od pozostałych. Posiada kolorowe, tęczowe logo z napisem B. loves Plates.


Płytka ma wymiary: 9,5cm x 14,5cm (długość x szerokość)
Wymiary wzorów:  1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm


Każdy ze wzorów odbija się bardzo dobrze, co widać na załączonych poniżej obrazkach. Do stemplowania użyłam lakieru Golden Rose z serii Rich Color, bo powiem szczerze, że trochę szkoda mi było używać lakierów do stempli colorowo i blp, ale jak widać GR też daje radę. Zdążyłam pokochać już kilka wzorów i często ich używam. Ostatnio mogłyście jeden z nich obejrzeć na moim blogu http://ecosmetics.blogspot.com/2016/01/snowflakes.html . Przygotowałam dla Was kolejne, ale w pierwszej kolejności chciałam zaprezentować śnieżynkową płytkę.


Ostatnio miałam przyjemność zająć się paznokciami Ani, z dobrze Wam znanej ze strony Arcy-Dziełka! Jeśli chcecie to możecie zajrzeć do niej na Instagram @arcydzielka lub KLIK i KLIK 


Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates



Komentarze

  1. Mroźno się u Ciebie zrobiło za sprawą tej płytki. Ja nie umiem ładnie odbijać stempli, ale może w końcu nabędę tą umiejętność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, zaopatrz się w Stempel Jumbo (pisałam o nim na początku tego roku), lakier do stempli (jeśli nie masz i nie chcesz inwestować, bo zakup czarny) oraz płytkę, a jeżeli już to wszystko zdobędziesz, to "samo" się będzie stemplować :))tutaj wszystko zależy od dobrego sprzętu :))

      Usuń
  2. Płytka ma świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Anglii wczoraj padał śnieg jedynie przez 10 minut :(
    A wzorki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te stempelki!!! Ja generalnie uwielbiam takie śnieżynkowe motywy :). Są prześliczne i robią klimat jak mało co (oczywiście mówiąc o manicure :P). Przepiękne, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta płytka, jednak na chwilę obecną nie mam na nią funduszy :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez ja mam, najlepsze śnieżynki ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę w końcu tą kwiatową kupić bo póki co ona najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby zima nie była taka zimna to chyba bym ja pokochała. Uwielbiam patrzeć jak pada śnieg i łapać platki śniegu . Każdy wygląda niepowtarzalnie dlatego i płytka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta płytka mi się podoba najbardziej, bo mimo że nie przepadam za zimą, to bardzo lubię motyw śnieżynek ;) i chyba ją sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics