Colour Alike & B. Loves Plates - ZIMA - 25 B. a Rudolph

Wracam do Was z nowym postem, a w nim recenzja lakieru do stempli Colour Alike we współpracy z B. Loves Plates. Lakier pochodzi z najnowszej zimowej kolekcji i nazywa się Rudolph. Pięknie dano mu na imię! To drugi bardzo udany lakier do stempli z kolekcji zima 2016, pierwszy 23 B. an Aurora pokazywałam post wcześniej. Jeśli nie zdążyłyście zobaczyć to odsyłam to wpisu wstecz TU. A teraz czas na Rudolfffffa!


Rudolph wskoczył we wzorzysty sweterek z płytki MoYou London. Jak widać całość bardzo dobrze odbiła się. Lakier ma bardzo dobrą pigmentację, dzięki czemu wzorki wychodzą idealne. Przyznam, że chciałabym mieć taki lakier do tradycyjnego malowania paznokci, gdyż jest obłędny - taki "na teraz".


Moją bazą jest niezawodny biały lakier firmy ORLY do French Manicure. Dwie warstwy świetnie kryją.



a to część produktów, których użyłam do mojego manicure. Na dniach postaram się dodać kolejny wpis z ostatnim już lakierem Holy Night.


25 B. a Rudolph | 24 B. a Holy Night | 23 B. an Aurora
Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates i na colorowo.pl

a także na orlybeauty.pl 

Komentarze

  1. Baaaardzo mi się podoba! W ogóle super dopasowałaś tę biel i lakier z Colour Alike :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani! Kolorki idealnie ze sobą współgrają :) Świetny blog i świetnie ci wyszły te stempelki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny Rudolfik. Kolorystycznie podobny do O w Bombkę, ale wykończenie, oczywiście, zupełnie inne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało mi Się, że Aurora będzie mi się podobała najwięcej, jednak muszę przyznać, że Rudolph jeszcze piękniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne:) zgadzam sie ze kolor jest obledny!tez moglabym go nosic solo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ale przecież colorowo wypuściło te lakiery w zwykłej, nie tylko stemplowej wersji ;) co prawda ich jeszcze nie widziałam, ale wiem że są:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudolf jest genialny! <3 bardzo podoba mi się twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny jest! żałuję trochę, że nie wzięłam go zamiast B.a Holy Night ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. boski lakier i świetne wzorki ! całość podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics