Colour Alike All that Shine - 601 Blue Bossa

All that Shine to kolekcja czterech, klasycznych lakierów, każdy o wykończeniu holograficznym. "Ale to już było", może i tak ale te są zdecydowanie bardziej holograficzne, czyli ulepszone. Z tego co pamiętam to odcienie niebieskości, zieleni a także piasku pustyni już były, ale w kolekcji pojawił się także czerwony, który przyznam, że podoba mi się najbardziej! Dzisiaj chciałabym zacząć od tego, który najmniej wpasował się w me gusta, a to wszystko za sprawą koloru, bo jak wiecie, ja mam tak różnie z kolorem niebieskim, a właściwie z jego odcieniami. Albo zdecydowany niebieski indigo - chaber, albo błękit, innych tonów moje paznokcie nie lubią. Także przed Państwem pierwszy z kolekcji All That Shine - 601 Blue Bossa!


Kolor kolorem, ale lakiery z tej kolekcji mają dużo plusów, a mianowicie: kryją już przy pierwszej warstwie, szybko wysychają, dobrze dają po oczach! Efekt holograficzny iście zauważalny. Do tego pachną, czyli taka nuta umilająca malowanie charakterystyczna dla lakierów marki Colour Alike.

Myślę, a raczej wiem, że wśród Nas jest sporo fanek tego koloru! Zgadza się ? :)


Dla przypomnienia, ostatnio na blogu pojawiły się dwa wpisy z nowościami 
Colour Alike i B. Love Plates - do stemplowania PRINCE&PRINCESS, więc jeśli jeszcze nie widziałyście to zapraszam do obejrzenia :)

 ***
Całą kolekcję możecie obejrzeć klikając poniżej w konkretną nazwę lakieru

Komentarze

  1. aaaaaa, piękny! no mi się podoba bardzo, ale to chyba Cię nie dziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ;) jak wszystkie holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor obłędny i do tego to holo!!! Zakochałam się!!!

    Ciekawa jestem czerwieni, bo nadal szukam idealnego czerwonego holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno u Ciebie nie byłam i teraz dopiero zauważyłam nowy nagłówek - jest odlotowy!!!

      Usuń
    2. czerwień jest taka żelkowa, niedługo ją pokażę, a co do nagłówka to już jest od roku :P

      Usuń
    3. na komórce się nie otwiera nagłówek, więc teraz widać jak często siadam przy kompie ;)

      Usuń
  4. Ja jestem wielką fanką niebieskości, więc uważam, że jest piękny. Ciekawa byłabym porównania z CA nr 573 z kolekcji Wawa. Może cykniesz fotkę dla porównania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie ciężko, bo nie wiem czy mam 573 :P

      Usuń
    2. Ano to szkoda, bo w poście z 11.04.2015 go recenzowałaś, to myślałam, że jeszcze masz :)

      Usuń
  5. Ja pewnie solo bym go nie nałożyła na swoje pazurki. Też mam różne nastawienie do niebieskiego, w zależności od odcienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez piekny *.* Szkoda, ze nie ma takich hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! no może nie niebieskich, ale ogólnie takich holo :)

      Usuń
  7. Oddaj mi go! Jest niebieski, jest pastelowy i jest holograficzny! CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics