Colour Alike & B. Love Plates - 07 B. a Prince

Kolejny strojny bo holograficzny lakier do stemplowania oznaczony numerem 07 B. a Prince, który powstał we współpracy Colour Alike i B. Love Plates. Wiem, że lubicie holosie, a tym bardziej do stemplowania. Zapraszam na mały pokaz jak prezentuje się na paznokciach. Ostatnio mam fazęęęę na wzory koronkowe, dlatego postanowiłam użyć w tym zdobieniu płytki z Born Pretty Store Y003. Manicure wyszedł bardzo dziewczęcy, przekonajcie się same! 



Lakier 07 B. a Prince odbija się tak samo dobrze jak jego poprzednik 06 B. a Princess http://ecosmetics.blogspot.com/2016/06/colour-alike-b-love-plates-06-b-princess.html .  Myślę, że będziecie choć trochę skuszone zakupem, gdyż powiem Wam, że holosie do stemplowania zupełnie lepiej zmywają się niż lakiery metaliczne. Lakiery te zmywają się jak każdy bezproblemowy lakier przeznaczony do stampingu. Drobinki nie wędrują po całych paznokciach. Jedynie co, to kolor mógłby być bardziej intensywniejszy, ale może na innych kolorach zaprezentuje się jeszcze lepiej. Jak to mówią, nie można mieć od razu wszystkiego.



Wracając do płytki z Born Pretty Store Y003, to zawiera ona 6 wzorów całopaznokciowych oraz 3 obrazki do wykonania na przykład "mani french", które bezproblemowo odbijają się. Moją bazą jest lakier Bell, w kolorze takiego fajnego mlecznego nudziaka, którego bardzo lubię (mógłby jedynie szybciej wysychać). Jeśli znacie taki odpowiednik w innych markach to dajcie znać, będę wdzięczna!

Ciekawa jestem czy wybierzecie Prince czy Princess?


 Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates i na colorowo.pl 

♡♡♡

Komentarze

  1. Takiej wersji jeszcze nie widziałam, przyznam że wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! piękny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jest ten kolor ;) a manicure wygląda rewelacyjnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram Księcia (w końcu wolę facetów ^^ ). A tak serio, to dlatego, że jest inny, Księżniczka ma taki 'pospolity' kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że Książę będzie stemplował bardziej na czarno. Tutaj takie lekko szarawy jest. Ale i tak piękny, bo holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki. Jakbyś miała prawdziwą koronkę zatopioną. Lakier świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor i świetne zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie zobaczyła porównanie Prince'a z holosiowym Black Saint, który nomen omen cudnie stempluje i jest dużo bardziej czarny w stemplach, za to mniej holograficzny. Ta bladość tutaj mnie jakoś nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, delikatny mani - i holoś do stempli też ciekawy, ale przyznam, że z powodu ceny, którą za te holosie do stempli colorowo sobie zażyczyło - wolę jednak kupić stemplowe holo od llarowe. Teoretycznie droższe, bo po 10$, ale w butelkach 12ml., nie jak Colour Alike po 8 ml. i wybór holo kolorów większy, a stemplują super.
    Generalnie popieram rodzimych producentów i jeszcze do niedawna kupowałam wszystkie kolekcje Colour Alike (poza kremami), ostatnio jednak podniesienie cen mnie zniechęciło - szczególnie cena multichromów do stempli. Mam wrażenie, że colorowo nastawia się w tej chwili zdecydowanie mocniej na sprzedaż za granicą - gdzie klientki bez oporów zapłacą więcej.
    Choć ich nowej kolekcji holo pewnie nie zdołam się oprzeć mimo, że się staram ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics