B. Love Plates ♥ B.09 Spooky Halloween ♥ and Colour Alike & BLP - B. a Lagoon - stamping

Cześć Dziewczyny! Na fejsubuku wspomniałam, że planuję Was dzisiaj zaSPAMować. Głównymi sprawcami tego wpisu jest płytka B. Love Plates B.09 Spooky Halloween oraz lakier multichromowy do stempli B. a Lagoon. Wiem, że czas strasznych zdobień halloweenowych dobiegł końca, ale nie udało mi się wcześniej przygotować dla Was wpisu z użyciem tej płytki. Na całe szczęście jest tam wzór bardzo uniwersalny, który wykorzystałam podczas robienia tego manicuru. Może gdybym nawet nie powiedziała, że wzór pochodzi z tej płytki to nikt by się nie zorientował. 


Chciałam Wam jeszcze przytoczyć ważną informację, iż aktualnie, bo tylko do dzisiaj trwa promocja na artykuły B. Love Plates !

Możecie kupić wybrane produkty, w tym:
♥  płytki B.01, B.03, B.04 i B.07,
♥  fioletowy stempel Crystal Clear i stempel Double,m
♥  kolekcję lakierów Sweet as Candy
♥  oraz kilka innych rzeczy ze zniżką -13%! 


Więcej informacji i szczegółów znajdziecie na fanpegu B. Love Plates 
Śpieszcie się bo zostało raptownie kilka godzin :)

Wracając do mojego zdobienia to jak już wspomniałam użyłam przedostaniej płytki B. Love Plates B.09 Spooky Halloween. Płytka posiada na prawdę rewelacyjne, straszne halołinowe wzory. Same zobaczcie!



Mój wzór to drugi z trzeciego rzędu! Jest fajny, uniwersalny i można nim stemplować cały rok. Nie jest powiedziane, że inne wzory są tylko przewidziane na czas halloweenowy, w zależności co kto lubi, a wiem, że sporo osób lubi motyw chociażby czaszek, kotów czy też kości. Wszystko zależy od Was i Waszej wyobraźni. 

Moją bazą jest już wcześniej pokazywany lakier fioletowo różowy czyli OPI  Spare Me a French Quarter?
Możecie zobaczyć go również w akcji na poniższym zdjęciu. Fajnie współgrają tu kolory, same widzicie, że nie tylko dobrze będzie wyglądać na czarnej bazie.


Lakier do stempli to B. a Lagoon - przepiękny multichrome! Odbija się rewelacyjnie i tak też wygląda. Cudo, jeśli nie macie a myślicie o nim, to bardzo Wam go polecam, bo potrafi zrobić wrażenie. Przenikanie kolorów jest na prawdę mocne, pigmentacja również, efekt też! Czasami warto zainwestować w jeden porządny, pożądany kolor!


Komentarze

  1. świetne połączenie.
    B. a Lagoon ma w sobię tę moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego :) A do tego bardzo precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie to wygląda, chociaż na tle innym niż czarne trochę słabo widać ten wzór. co nie zmienia faktu, ze efekt jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło! Lagoon jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata. Pięknie prezentuje się Twoje mani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, boskie! jestem zakochana w tym mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne jest to zdobienie! Ja też chcę tak umieć! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam multichromowe stemple!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ich niewiele, ale też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics