Colour Alike I Love Bossa (ULTRA HOLO) Collection Summer 2017 - 637 Samba 638 Quiet Nights 639 Corcovado

Cześć! Dzisiaj ma chwilę czasu i postanowiłam przygotować dla Was post zbiorczy. Znajdziecie w nim słocze trzech lakierów 637 Samba, 638 Quiet Nights i 639 Corcovado z letniej kolekcji I Love Bossa by Colour Alike. To zapraszam na mały maraton zdjęciowy! Koniecznie dajcie znać, który z trójki jest Waszym faworytem.









637 SAMBA - intensywny, holograficzny różowy. Bardzo przypomina mi lakier Orly Miss Conduct, który jakiś czas temu zrobił w sieci prawdziwą furrorę. Aplikacja bardzo dobra, krycie również. Na paznokciach dwie warstwy, bez top coatu.


638 QUIET NIGHTS - holograficzny fiolet. Kryje przy dwóch warstwach. Co do aplikacji nie mam nic do zarzucenia, w ogóle lakiery z tej kolekcji świetnie nakładają się.



639 CORCOVADO - soczysta zieleń. Lakier zaskoczył mnie swoją kolorystyką, chociaż nie do końca to mój kolor zieleni. W okresie letnim jak najbardziej, a na co dzień już nie koniecznie. Jednak trzeba przyznać, że prezentuje się całkiem nieźle! Do pełnego krycia dwie warstwy spokojnie wystarczą.


I to by było w dniu dzisiejszym na tyle! :) 

636 desafinado | 637 samba | 638 quiet nights | 639 corcovado
 640 soul bossa | 641 bim bom | 642 ipanema | 643 felicidade
 Kolekcja I Love Bossa w sprzedaży!


Komentarze

  1. Ten zielony coś w sobie ma. I nie mówię o drobinkach holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są i co najdziwniejsze - najbardziej podoba mi sie zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń jakoś do mnie nie przemawia, ale za to róż wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaleństwo :) Co ciekawe, fiolet chyba z tej trójki podoba mi się najmniej, mimo że w zasadzie fioletowe lakiery uważam za swoje ulubione. Pozostałe dwa są cudne. Chyba stawiam na zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zieleń wygląda magicznie na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. awwww, jaka magiczna kolekcja <3 wow

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony jest zaskakująco ładny, a ja nie lubię zieleni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zieleń! Czemu ja jej jeszcze nie użyłam ? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics