Golden Rose Holographic nr 4

Cześć! Z tego co widzę, to chyba lecę po kolei z pokazywaniem lakierów Golden Rose z kolekcji Holographic. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam następny z numerem 4. Kolorystycznie mogłabym określić go czerwonym holo, ale takim nie dosłownie. Same(i) zobaczcie jak prezentuje się na paznokciach. Jest ładny, ale jak dla mnie nie najładniejszy z całej kolekcji. 



Aplikacja lakieru bez zarzutu. Do pełnego krycia wystarczą dwie lub trzy bardzo cieniutkie warstwy., które szybciutko wysychają. Lakier posiada wygodny pędzelek. Bardzo polubiłam lakiery holograficzne od Golden Rose. Są mega naholowane! Więc jeśli rozmyślacie ich zakup, to nie ma nad czym się zastanawiać. Cena też nie jest wygórowana jak na taki lakier o holograficznym wykończeniu.




 Lakiery  możecie zakupić na stronie goldenrose.pl
Jak Wam się podoba trzecia propozycja ? 
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 


Komentarze

  1. Przepiekny jest! Chociaz ja juz nie pamietam kiedy uzywalam zwyklego lakieru na paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się unikać takich kolorów, ale po raz kolejny utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda zjawiskowo :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny lakier i jak estetycznie pomalowane :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Super elegancko wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że te lakiery udały im się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są :) Pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny. A efekt holo faktycznie b. mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo mam coś z oczami albo z monitorem bo widzę zdecydowany róż, a nie "niedosłowną" czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny! Muszę wreszcie jakiś holoś GR kupić! A jak je porównasz z Colour Alike, które lakiery mają bardziej intensywny efekt holo? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny, ale nie mam go w swojej kolekcji - jakoś kojarzy mi się tak babcinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam! zawsze można nałożyć go na czarną bazę lub podobną do koloru GR by podbić kolor :)

      Usuń
  11. Ale cudo! OMG no zakochałam się <3 Miałam od GR kiedyś taki malutki holisk ale czarny. Chyba wrócę do tych holosów bo ten wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam te "malutkie" buteleczki z holosiami, te są zdecydowanie dużo lepsze, pod względem trwałości ale też i pigmentacji :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics