Lakierowy Box by Golden Rose - Metals Metallic Nail Color - Metaliczne lakiery do paznokci

Cześć! Ostatnio doszła do mnie przesyłka z bardzo fajną zawartością - oczywiście lakierową. Znalazłam w niej nowości czyli metaliczne lakiery do paznokci z serii METALS  METALLIC Nail Color. Kolekcja liczy 14 metalicznych odcieni, w moim pudełeczku było 6 sztuk. Dodam, że w ostatnim czasie firma Golden Rose wypuściła całą serię METALS  METALLIC, w której oprócz lakierów znajdziemy metaliczne: cienie do powiek w płynie, rozświetlacz w płynie, paletę do modelowania twarzy 3 w 1, matowe pomadki w kredce oraz bazę pod makijaż.



Kilka odcieni wybrałam sama, inne zostały przygotowane losowo, gdyż ciężko stwierdzić skoro w sieci jeszcze nie było żadnych zdjęć. Należy przyznać, że niektóre lakiery są kolorystycznie do siebie zbliżone, więc warto obejrzeć je na żywo i podjąć decyzję, które najbardziej nam się podobają.

Buteleczki lakierów METALS METALLIC Nail Color to te same buteleczki, które należą do serii ICE COLOR Nail Color. Różnią się jedynie kolorem nakrętek, natomiast te i te zawierają po 6 ml lakieru.


Moje lakiery mają numery:

105 - brąz z nutą fioletu
107 - brąz z nutą szarości
108 - ciepły odcień brązu, jakby z nutą różu, rudego?
111 - różo-czerwień hmm
112 - różowy
113 - fioletowy

Powiem Wam, że mam problem z określeniem niektórych kolorów :)




 Lakiery  możecie zakupić na stronie goldenrose.pl
Jak Wam się podoba seria METALS METALLIC?






Komentarze

  1. Fajne odcienie. Gdybym miała takie hybrydy to może raz na jakiś czas bym sobie takie zmalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory! Ja lubie takie metaliczne bardzo☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te kolory super musza wygladać w macie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają, przyciągają uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się skuszę wypróbować, ale jeszcze nie wiem jakie kolory wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolorki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są na pewno godne uwagi. Słyszałam też, że potrafią fajnie stemplować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za takim wykończeniem, ale ten fioletowo-brązowy mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics