Semilac 171 Porto Marine

Hej! Już dawno temu przygotowałam zdjęcia do tego wpisu, ale dopiero dzisiaj przypomniałam mi się, że ich nie pokazałam. Chciałabym przedstawić Wam bardzo pozytywny kolor jakim jest hybryda marki Semilac 171 Porto Marine. To kolor lata ale też i zimy!





Ostatnio naszło mnie na manicure hybrydowy, z uwagi na to, że jest bardzo wygodny, a pięknym efektem mogę się długo cieszyć. Przy małym dziecku jest to na prawdę bardzo ważne, gdyż czas jest bardzo cenny. Nie lubię nosić nie pomalowanych paznokci, ale oczywiście często się to zdarza.

171 Porto Marine pochodzi z jednej z moich ulubionych kolekcji My Story. Kryje przy dwóch warstwach, co zresztą można zauważyć na zdjęciach. Lubię ten kolor. Kojarzy mi się z upalnym latem, ale też i mroźną zimą ... Porto Marine i na nim białe śnieżynki *_* już to sobie wyobrażam.



 Jaka jest Wasza ulubiona hybryda marki SEMILAC?




Komentarze

  1. Mam ten kolor i również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten kolor, naprawdę :3
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem zauroczona tym odcieniem. Zdecydowanie przyciąga spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics