B. Loves Plates ♥ B. 12 Creative Texture ♥ + manicure wykonany lakierami Orly

Hej, hej! Od dawna noszę się z zamiarem pokazania Wam jednej z ostatnich płytek marki B. Loves Plates. To już 12 płytka (nie licząc mini płytek) autorstwa Ani i tym razem nosi nazwę Creative Texture. Dzięki wzorom możemy wykonać gradient, water mable a nawet stworzyć teksturowe paznokcie. Banał, prawda? 


Płytka B. 12 Creative Texture zawiera 21 całopaznokciowych wzorów. Jak widzicie, została podzielona na 3 podgrupy. W pierwszym rzędzie znajdziemy wzory odpowiadające technice water mable, kolejny - drugi rząd to wszelakie gradienty - możemy kombinować do woli, trzeci rząd - wzory pękające.

Wzory są niebanalne, geometryczne, a zarazem uniwersalne. Można szaleć bez ograniczeń!
Wymiary płytki są standardowe dla B. Loves Plates: 9,5cm x 14,5cm (długość x szerokość). Wymiary wzorów: 1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm. 

Płytka jest zabezpieczona niebieską, ochronną folią, która jest gwarantuje, że nikt wcześniej jej nie używał oraz zabezpiecza ją przed zarysowaniami w transporcie.

Każdy ze wzorów odbija się płynnie, bez zastrzeżeń.


 ***

A teraz pokaże jeden ze wzorów pochodzących z powyższej płytki Creative Texture. Całość wykonałam lakierami marki Orly, pochodzących z tegorocznej, jesiennej kolekcji, którą po prostu  uwielbiam. Pełną recenzję kolekcji The New Neutral znajdziecie TU.  Dzisiejszym głównym bohater jest Fall Into Me -metaliczny brąz  oraz Snuggle Up i Mauvelous. Jak widzicie, nie tylko lakiery przeznaczone do stemplowania do tego się nadają. Już po raz kolejny utwierdzam się, w tym, że lakiery m.in. Orly do tego doskonale się nadają lecz wiadomo - nie wszystkie. W tym przypadku osiągnęłam bardzo delikatny efekt. 



Moje dłonie i manicure przyozdabia pierścionek marki MelanO. Znacie tę firmę? To moja ostatnia obsesja i miłość od pierwszego wejrzenia. Sekret biżuterii MelanO tkwi w tym, że sami możemy skomponować biżuterię poprzez wymianę jej elementów. Ale może o tym opowiem Wam innym razem, bo za dużo się rozpiszę. Co WY na to? Mój pierścionek (baza) pochodzi z kolekcji Twisted i nosi nazwę Petite (nr ref. TR15) i jest w kolorze różowego złota (do wyboru jest jeszcze kolor srebrny i złoty). Do tego wybrałam oczko w kolorze burgundowym, które doskonale uzupełnia obrączkę i nadaje charakteru. Oczko pochodzi z kolekcji Twisted - Burgundy (nr ref.: TM99).




Wspomnę, że warto obserwować BLP, ORLYbeauty, MelanO ich w social mediach, ponieważ mogą pojawić się rabaty z okazji BLACK FRIDAY! A to dobra okazja by sprawić bliskiemu prezent lub samemu sobie :)

Wszystkie akcesoria przeznaczone do stemplowania znajdziecie w jednym miejscu, bardzo kolorowym i przepełnionym miłości miejscu czyli w sklepie blovesplates.com
biżuteria: melano.pl


  Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. mam nadzieję, że ta płytka niedługo trafi w moje ręce, bo brakuje mi czegoś takiego w mojej kolekcji, najbardziej ciekawi mnie ten pusty wzór do gradientu, czy faktycznie ułatwia pracę z cieniowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm tym wzorem nie bawiłam się, ale z tego co kojarzę 'barbrafeszyn' pokazywała :)

      Usuń
  2. Piękny manicure i niezwykle udana płytka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, płytki BLP zawsze są dopracowane :)

      Usuń
  3. Przepiękne paznokcie! :)
    Na płytkę czaję się już od jakiegoś czasu. To może być jedyna forma zdobień na jaką się zdecyduje. Dotychczas ograniczałam się do zwykłego manicure :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna płytka! Podobają mi się praktycznie wszystkie wzory. A ten który wybrałaś miałam właśnie kilka dni temu na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tych lakierach w sumie słyszę tylko z Twojego bloga, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio marka Orly zalała mój blog i instagram to fakt, jeśli ich jeszcze nie znasz to polecam! używam ich od 8-9 lat? :)

      Usuń
  6. Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics