Orly Breathable | nowe kolory | swatche

Hej! Ostatnio delikatnie zasypuję Was nowościami od marki Orly, ale cóż mam na to poradzić, że jest ich tak dużo i do tego są takie wspaniałe? Będąc na targach Beauty Forum, przywiozłam ze sobą 6 nowych kolorów z mojej ulubionej serii Breathable. To nie jest nowa kolekcja, tylko nowe kolory, także nie piszcie, że są mało jesienne lub mało zimowe. Lakiery cechuje niesamowite krycie (jeszcze na żadnym się nie zawiodłam, a już ich kilka posiadam), łatwa i szybka aplikacja, bez bazy i topu. Brzmi obiecująco i też tak jest, nie koloryzuje. Zapraszam na szybki przegląd :) 


Pierwszy w historii profesjonalny produkt all-in-one łączący preparat z kolorem. W odróżnieniu do tradycyjnego lakieru do paznokci, Breathable, dzięki formule Advanced Oxygen Technology tworzy na paznokciach przepuszczalną warstwę, która pozwala, by tlen i woda przenikały przez płytkę do łożyska. Zaawansowana technologia połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, regeneruje zniszczone paznokcie oraz stymuluje ich zdrowy wzrost. Produkt zawiera składniki odpowiadające za przyczepność i połysk, dzięki czemu nie musisz używać bazy i topu.

Formuła 13 FREE nie zawiera szkodliwych składników takich jak: DBP (Ftalan dibutylu), Toluenu, Formaldehydu, kamfory, TPP (fosforan fenylu), MEHQ, żywicy formaldehydowej, parabenów, glutenu, składników pochodzenia zwierzęcego, Ethyl Tosylamide, Ksylenu i MIT(Metyloizotiazolinon).



HEART BEET - intensywna magenta. Lakier ma bardzo dobre krycie, jedna warstwa w zupełności wystarczy, a do tego pięknie błyszczy. Kolor przykuwa dużą uwagę. Róże to zdecydowanie moje klimaty. 


BERRY INTUITIVE - intensywny, kremowy różowy. Podobnie jak poprzedni lakier, ten też ma bardzo dobre krycie. Nie potrafię określić, który z nich bardziej mi się podoba, bo tak na prawdę to dwa różne odcienie. Na paznokciach dwie cienkie warstwy.



FLOWER POWER - pastelowy, słodki różowy. Ale jak na ten typ lakier, bardzo dobrze się nim maluje. Pierwsza warstwa delikatnie smuży, ale druga ją wyrównuje. 



PATIENCE AND PEACE - błękit z nutą fioletu, przepiękny! Na zdjęciach niezbyt mi się podobał, ale kiedy zobaczyłam na żywo musiał być mój. Idealny do zdobień między innymi zimowych *_* Już widzę na nim biało-srebrne śnieżynki. Na paznokciach dwie cienkie warstwy.


SEA THE FUTURE - zielony. W zależności od światła przybiera różne odcienie, raz jest bardziej wyrazisty, a raz bardziej delikatny, przygaszony. Trudno za nim trafić, a aparat wariuje od takich kolorów. 



CRYSTAL HEALING - klasyczna perła opalizująca na różowo. Perła? Ale ta jest nawet ciekawa. Na paznokciach dwie cienkie warstwy.


 Który z kolorów wpadł Wam w oko? ;)

  Instagram  @antii_ecosmetics


Komentarze

  1. Wszystkie kolorki pięknie się prezentują :)
    Masz super kształt paznokci! :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory! Szczerze mówiąc tylko ta perła do mnie nie przemawia do końca, ale reszta już jak najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak samo zauroczona każdym kolorem, widzę ze lakiery są dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne paznokcie kochana, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fiolet i ten "środkowy" róż podobają mi się najbardziej :) a te kolory takie metaliczne, co weszły teraz z breathable to są jeszcze nowsze od tej 6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pojawiły się 1-2 dni przed publikacją mojego wpisu :P

      Usuń
  6. Jejku wszystkie są piękne *_* aż wstyd się przyznać ale z serii breathable nie mam jeszcze ani jednego koloru :( chyba szukam wymówki na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak, uwielbiam serię breathable, zresztą sama poczujesz ten luksus na paznokciach, idealne krycie, ładnie poziomują się i mają mega intensywne kolory :)

      Usuń
  7. Jak nie przepadam za błękitem, to ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, że ma nutkę fioletu, mnie też "kupił" :)

      Usuń
  8. Perełka to nie do końca moja bajka. Resztą jestem absolutnie oczarowana. Każdy z nich wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics