OPI Kolekcja Always Bare For You - swatche

Dzień dobry po długiej przerwie! W końcu nadszedł czas by pokazać Wam najnowszą ślubną kolekcję marki #opi o nazwie Always Bare For You. Przyznam szczerze, że po raz pierwszy mam w dłoni do zrecenzowania kolekcję tak szczególną - ślubną! Tego dnia każda z nas chcę wyglądać wyjątkowo, jak milion dolarów i wcale się nie dziwię. Jeśli szukacie kontrowersyjnych, mocnych odcieni to takich tu nie znajdziecie. Królują odcienie nude, frenczowe, transparentne ...



Always Bare for You to 6 wspaniałych, delikatnych i naturalnych kolorów, które mogą towarzyszyć każdej kobiecie w najważniejszych chwilach życia, takich jak zaręczyny, ślub, baby shower, dzień matki czy urodziny dziecka. Delikatne, frenchowe odcienie dodają uroku każdej stylizacji, nadając jej świeży i subtelny look.



Kolekcja inspirowana jest trendami, wywodzącymi się z największych pokazów mody ślubnej. Oparta na subtelnych i kobiecych kolorach, które delikatnie podkreślą naturalną urodę w tym najważniejszym dniu, jak i na co dzień! Kolekcja zawiera 6 odcieni, w tym 4 frenchowe kolory, a każdy jest inny!

Baby, Take a Vow - delikatny, transparentny, frenchowy róż, który podkreśla naturalny wygląd paznokcia. To jeden z moich 3 faworytów. Lakier wymaga tak na prawdę 1 warstwy, ja jednak tradycyjnie położyłam 2. Lakier nadaje ładny, zdrowy połysk, paznokcie wyglądają świeżo i zdrowo. Lakiery tego typu lubią smużyć, ale ten taki nie jest.


Bare My Soul - zgaszony, frenchowy róż. Również mogę go zaliczyć do mojego ulubieńca. Na paznokciach 2 cieniutkie warstwy. Nadaje paznokciom zdrowy wygląd. 



Engage-meant to Be - transparentny odcień szarości. Dłonie w nim wyglądają jak sine, jako panna młoda nie pokusiłabym się o taki manicure. Na paznokciach 2 warstwy, ale może jednak komuś przypadnie do gustu? ;)



Ring Bare - er - odcień niebieskiego z nutą zieleni, również transparentny. Dłonie podobnie jak w poprzednim odcieniu wyglądają niekorzystnie. Na paznokciach 2 cienkie warstwy. 


Throw Me a Kiss - różowy z migoczącymi drobinkami, śliczny taki księżniczkowy. To mój trzeci i ostatni faworyt tejże kolekcji. Mój pierwszy lakier z #opi jest bardzo podobny do tego egzemplarza (Princess Rule), jakbym miała określić to różni się jedynie tonem nasycenia, a kupiłam go z 10 lat temu i nadal jest w bardzo dobrej formie, konsystencją niczym się nie różni od nowego, świeżego lakieru. Na paznokciach 2 cienkie warstwy. Panny Młode - śmiało wskakujcie w #ThrowMeAkiss !


 Chiffon -d of You - szlachetna, beżowa perła. Na paznokciach 2 warstwy.


Kolekcja dostępna jest w trzech systemach: tradycyjnym lakierze OPI, lakierze o przedłużonej trwałości Infinite Shine oraz systemie trwałego lakieru GelColor.


Jak Wam podoba się kolekcja ślubna Always Bare For You? 
Znalazłyście w niej kolor dla siebie?

a może chcecie się podzielić w czym Wy wystąpiłyście, bądź w czym byście wystąpiły jako 
Panna Młoda?

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. takie transparentne lakiery nie są dla mnie, niestety moja płytka raczej nie nadaje się do pokazywania, ale wiem że spodoba się wielu paniom ;) no może oprócz sinego szarego i niebieskiego, zastanawiałam się co producenci mieli w głowie proponując takie odcienie. Podobno są przeznaczone dla osób o ciemnym kolorze skóry, ale nie udało mi się zweryfikować tej informacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. W prawdzie ten dzień jest planowany, ale daleko, daleko w przeszłości. Zawsze jednak marzyłam o bardzo delikatnej, sielskiej, stylizacji, więc paznokcie pewnie też byłyby w bardzo jasnym kolorze. Z całej 5-tki wybrałabym chyba księżniczkowy Throw Me a Kiss :)

    Pozdrawiam,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics