Golden Rose | Produkty HD : Podkład, korektor, puder

Cześć! Prawie rok temu odbyło się spotkanie łódzkich blogerek wraz z marką Golden Rose. Do dzisiaj wspominam ten miły moment. Oprócz kosmetyków kolorowych zaprezentowana została nowa linia produktów HD, którą po wielu testach mogę śmiało polecić. Właśnie dzisiaj zdenkowałam ostatni kosmetyk. A jeśli chcecie wraz ze mną powspominać ten lipcowy event to odsyłam Was do wpisu, o TU. Zainteresowanych recenzją zapraszam do dalszej części wpisu.




Kolekcja HD składa się z trzech produktów: podkład, korektor i puder, o których za chwilę Wam opowiem dokładniej. 

Przyznam, że miałam wiele produktów kolorowych marki Golden Rose, ale nigdy nie miałam okazji testować podkładu, korektora i pudru, także czas na mnie i linię HD!

Kosmetyki HD wyróżnia bardzo dobra formuła, i to jak naturalnie wyglądają na twarzy. Dzięki kosmetykom HD uzyskamy dobre krycie wszelkich niedoskonałości skóry oraz efekt instagramowego filtra, zachowując przy tym minimalną widoczność kosmetyku na twarzy. Możemy się cieszyć zdrową, gładką i promienną cerą. Seria HD świetnie sprawdzi się do przygotowania scenicznego makijażu


* HD Foundation - Podkład SPF 15 

Podkład nadaje skórze efekt delikatnego wykończenia makijażu. Wyjątkowa formuła podkładu sprawia, że podkład doskonale wygładza skórę oraz koryguje niedoskonałości i drobne zmarszczki. Nawilżająca formuła wyrównuje koloryt skóry. Podkład zapewnia bardzo dobre krycie, a także poziom krycia można stopniować. Najlepiej wygląda aplikując go gąbeczką beauty blender lub blandit, lecz nakładając go pędzlem również dobrze wygląda na twarzy. Zawiera witaminę E i filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Podkład mieści się w bardzo minimalistycznym opakowaniu, plastikowym, poręcznym i lekkim, takim idealnym do torebki, do podróży. Kolor jaki posiadam to 105 Cool Sand (jeśli znacie podkłady Revlon Color Stay 150 Buff, Catrice HD 010 Light Beige, Rimmel 100 Ivory lub Estee Lauder Perfectionist 2N1 Desert Beige to ten odcień będzie dla Was dobry, mi bardzo odpowiada). Myślę, że spokojnie wybierzecie odcień dla siebie, jest ich aż 10. Podkład nosiłam cały dzień (zwykle 10 - 13 h), nie zauważyłam aby wciągu dnia ścierał się z poszczególnych partii twarzy. Ładnie rozprowadza się, nie robi plam, a także nie ciemnieje po nałożeniu. Bardzo go polubiłam i nawet bym rzekła, że już mi go trochę brakuje. Może czas kupić nowy lub coś nowego przetestować, albo zwyczajnie zużyć pozostałe otwarte podkłady? :)



*HD Concealer - Korektor SPF 15 

Korektor przeznaczony do wykończenia makijażu delikatnej skóry pod okiem. Kosmetyk rozjaśnia skórę, koryguje i wygładza drobne zmarszczki oraz ukrywa niedoskonałości. Łatwo się go aplikuje, dzięki unikalnej, miękkiej końcówce. Zawiera witaminę E i filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Korektor występuje w 8 odcieniach, zaś ja posiadam odcień numer 3. Jasny z kapką beżu. Zauważyłam, że najlepiej wklepać go opuszkiem palca. Nie wysusza skóry wokół oczu, wygląda naturalnie. Nie porównam go z innymi korektorami, bo sporadycznie kiedy ich używam, a tych których używałam zwyczajnie nie pamiętam. Korektor otrzymał tytuł kosmetyku 2018 roku, przyznawanego przez magazyn MAKE UP TRENDY. 


*HD Powder - Puder prasowany SPF 15

Puder nadaje skórze efekt delikatnego, satynowo - matowego wykończenia i wygładzenia. Kosmetyk łatwo rozprowadza się na skórze nadając równomierne wykończenie i świeży wygląd. Zawiera filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Można stosować bezpośrednio na skórę lub tak jak ja na podkład. Kolor jaki posiadam to 202 Banana. Sama nazwa wskazuje na kolor, że jest to odcień delikatnie bananowy. Kolorystycznie przypomina mi puder sypki marki Kryolan w odcieniu TL2. Puder z Golden Rose fajnie sprawdza się jako puder pod oczy. Puder występuje w 4 odcieniach. Opakowanie jest proste i minimalistyczne w formie puderniczki, z dołączoną gąbeczką. Zdecydowanie pudry nakładam dużym pędzlem do tego przeznaczonym. 



Zdecydowanie mogę polecić produkty z linii HD. Moim ulubiony kosmetykami do codziennego użytku stały się podkład i puder. Korektor zdecydowanie w mniejszym stopniu, ponieważ używam ich sporadycznie, wtedy kiedy muszę, lub kiedy mam na nie ochotę. Kosmetyki są delikatne i nawilżające co zachęciło mnie do ich użytkowania. Przy okazji trafiłam w "moje odcienie", które na skórze wyglądały wprost fenomenalnie. 


Dajcie znać, czy Wy już przetestowałyście kosmetyki HD? 
Nie wiem dlaczego tu tak mało kolorówki, szuflady się od niej uginają ...
Ja wczoraj zaopatrzyłam się w piękny nowy odcień cienia do oka z najnowszej serii NUDE LOOK! Chcecie zobaczyć?

 Instagram  @antii_ecosmetics





Komentarze

  1. Kocham ten korektor jest genialny :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. co za elegancka szata graficzna, mam sentyment do marki GR i często wracam do ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sprawdziłabym ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie znam serii HD. Tak na prawdę to z kolorówki GR używałam do tej pory jedynie szminek (matowe w kredce to moje hity!). Może faktycznie warto się z tym podkładem zapoznać bliżej (ja zimą używam Revlona 150, więc Twój kolor powinien i mnie przypasować) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor miałam okazję używać i sprawdził mi się bardzo dobrze. Puder natomiast chodzi już za mną od jakiegoś czasu, w końcu muszę się z nim poznać :D
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten korektor muszę kiedyś chwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i dobrze że mam tak daleko do Golden Rose, za dużo bym wydała:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics