NC Nails Company | SPA | MIA| Krem do rąk, balsam do ciała, oliwka do skórek

Hej hej, tak to znowu ja! Jak mnie nie ma to mnie nie ma, a jak jestem to na całego. Dzisiaj chciałabym Wam co nie co opowiedzieć o produktach SPA marki NC Nails Company. Z mojego bloga i instagrama raczej marki nie powinniście kojarzyć, bo nigdy nic nie pokazywałam, nawet kilku hybryd, które posiadam. Czas to zmienić i zaczniemy od produktów SPA!




Marka NC Nails Company dobrze znana z największych targów kosmetycznych Beauty Forum. Pochodzi z Polski, a dokładniej ze Śląska - Zabrza. W swoim asortymencie posiada produkty do manicure, pedicure, a także produkty pielęgnacyjne i akcesoria. Jednym słowem full wypas, by stworzyć piękny manicure i pedicure, a także by pięknie pachnieć dzięki produktom  pielęgnacyjnym. 

Na stronie sklepu w zakładce SPA znajdziecie kosmetyki takie jak: kremy do rąk, balsamy do ciała,  oliwki do skórek, masła shea oraz parafiny. Kosmetyki posiadają bogate i aktywne składniki, które działają odżywczo, a zapachy inspirowane są perfumami. 

Po opisach trudno zdecydować się na zapach, są tak zachęcające, że chce się mieć dosłownie wszystkie! Po długich namysłach zdecydowałam się na MIA i to był strzał w dziesiątkę.

MIA to zapach inspirowany moimi ulubionymi perfumami SI od Giorgio Armani. Jeśli znacie ten zapach to na pewno wiecie jak ładnie pachną. 



* Krem do rąk MIA 200 ml | 26 zł

Bogaty w składniki aktywne, działa odżywczo i regenerująco na skórę, nawilża. Niweluje uczucie szorstkości. Zapewnia dłoniom jedwabistą miękkość. Dodatkowo wykazuje działanie zmiękczające, zapobiega przesuszaniu skóry.

Mimo, że jest to produkt perfumowany zdecydowanie czuć to nawilżenie. Dłonie są miłe w dotyku, miękkie i nie muszę już nikomu mówić jak pięknie pachną. Zapach utrzymuje się na długo.

Dodatkowym plusem jest butelka z pompką, cóż za wygoda mieć pod ręką taki krem! Czy to w pracy na biurku, czy w domu na toaletce lub w łazience. Niestety w moim przypadku butla o pojemności 200 ml na długo nie wystarczy, bo jak Wam już kiedyś wspominałam uwielbiam kremować ręce,a ten zapach pobudza jeszcze zmysły bo pachnie jak zapach SI <3

Bogatszy opis produktu znajdziecie bezpośrednio na stronie producenta TU.


* Balsam do ciała MIA 300 ml | 34 zł

Nawilżający balsam do ciała przeznaczony do codziennego stosowania. Dzięki dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry.

Podobnie jak poprzedni produkt, balsam pomimo, iż jest perfumowany świetnie nawilża i natłuszcza skórę. Poprawia jędrność i elastyczność skóry. Pozostawia uczucie miękkości i gładkości, a do tego nasze ciało pięknie pachnie. Jeśli jesteście zwolenniczkami kultowego zapachu SI by GA to polecam Wam wypróbować ten produkt.

Wygodna butla z pompką sprawia, że produkt bardzo łatwo wydostać z opakowania. Balsam dobrze rozprowadza się po ciele, nie pozostawia białych, tłustych plam.


* Oliwka do skórek MIA | 16 zł

Wyjątkowa formuła na bazie naturalnych olejów słonecznikowego, jojoba i witaminy E. Oliwka perfumowana stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci.
Kombinacja olejów skutecznie natłuszcza, działa regenerująco i nawilżająco na skórki wokół paznokci, zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu płytki paznokcia.
Witamina E przyspiesza gojenie się drobnych ran i wpływa efektywnie na odtwarzanie się naskórka, chroni przed wpływem wolnych rodników, działa na paznokcie wzmacniająco, zapewnia lepsze mikrokrążenie pod płytką paznokciową oraz działa antyoksydacyjnie.
Jestem prawdziwym testerem oliwek, bo zużywam ich podobnie sporo jak i kremów do rąk. Oliwka nawilża i poprawia wygląd skórek. Niektóre oliwki są takie, które dają efekt chwilowy, dosłownie w danym momencie. Niektóre tylko pięknie pachną, a inne mają tylko luksusowe opakowanie. Oliwka do skórek MIA ma proste opakowanie, posiada pędzelek (wersja 30 ml - typowo salonowa posiada kroplomierz). Do mojego użytku, dla samej siebie wersja z pędzelkiem w zupełności mi wystarczy. Po 3 tygodniach używania oliwki mogę powiedzieć, że jest niezła, a to znaczy, że oprócz ładnego zapachu nawilża, natłuszcza, poprawia wygląd skórek. Oliwka MIA również stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci. Czujecie się skuszone?

Jeśli podobnie jak ja kochacie nuty zapachowe SI by Gorgio Armani to serdecznie Wam polecam przyjrzeć się bliżej produktom SPA by NC Nails Company <3 Znajdziecie tam dużo innych ciekawych zapachów!
A może już znacie ich produkty?

Komentarze

  1. OMG! Ten zapach jest totalnie dla mnie! Szukam teraz jakiegoś mocno nawilżającego kremu do rąk, bo są ostatnio strasznie suche. Kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sobie kupiła, ale mam już tyle tych balsamów i kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pachną podobnie do Si? :O Miałam kiedyś te perfumy i najpierw ich nie lubiłam, a potem pokochałam :D Spodobał mi się ten krem ze względu na opakowanie, bo faktycznie jest idealne na biurko do pracy. Co do oliwek, zawsze trafiałam na kiepskie i jestem już zniechęcona. Wolę olej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics