Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie, Peeling gruboziarnisty, Minerały morskie + drobinki orzecha

Jakiś czas temu zakupiłam w drogerii Rossmann saszetkę peelingu gruboziarnistego z minerałami morskimi i drobinkami orzecha firmy Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie.

Peeling polecany jest dla osób w każdym wieku, dla cery tłustej i mieszanej. 

Drobinki orzecha włoskiego delikatnie usuwają ze skóry martwy naskórek Minerały morskie i koktajl witamin A,E, B5 wspomagają barierę ochronną skóry i chronią ją przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego. Alantoina łagodzi podrażnienia, a miód z dzikich kwiatów odświeża cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.

Sposób użycia
Na oczyszczoną twarz, nakładamy peeling, masujemy ok. 1-2 minut omijając oczy. Następnie zmywamy ciepłą wodą. 

Moje wrażenia
-  dobrze oczyszcza twarz
-  twarz jest gładka
- nie wysusza
-   nie podrażnia
-świeży zapach – morski
-  dobrze złuszcza naskórek
-  wydajny ( jedna saszetka 10ml wystarcza na 3-4 razy)
-  zachęcająca cena ok. 2zł
-  na pewno kupię ponownie
 (wygląda tak:)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Uwielbiam ten peeling, ostatnio dorwałam go w tubce w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmenku a jaka jest cena tubki?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te peelingi! :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę fajnie, chyba się na niego skuszę... ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą firmę ma fajne kosmetyki..ale tego peelingu nie miałam muszę wypróbować koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkałam jeszcze w sklepie tego peelingu, ale jak spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics