Przesyłka i współpraca z Mollon Cosmetics

W ostatnim czasie dostałam kilka kosmetyków do przetestowania od firmy  
MOLLON Cosmetics. W paczce znalazłam piękne cudeńka m.in: 

- dwa lakiery MOLLON PRO  (opakowania bardzo podobne do lakierów OPI )
- lakier z ekstraktem bambusa (19 Blue Symphony)
- pamadkę kolagenową Nr 3
-  paletkę cieni Rainbow Touch Nr 6 Mleczna Czekolada

Wszystko co dostałam, bardzo mi się podoba, a przesyłka błyskawiczna i b.dobrze zabezpieczona.

Co chcecie jako pierwsze zobaczyć :D :D


Komentarze

  1. zazdroszczę współpracy :) oczywiście, że chcę zobaczyć lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski lakier i pomadkę poproszę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie gratulacje :) ja oczywiście głosuję za lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym prosiła oczywiście lakiery- PRO wyglądają bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Śliczne kolory lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście oddam głos na lakiery ;) Blue Symphony wygląda dla mnie najbardziej intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję .. i zazdroszczę jednocześnie :) Chciałabym zobaczyć swatche wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygrywa Blue Symphony ;)
    pomogłyście rozwiązać mi problem pt "Który pierwszy" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i zazdroszczę współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wspolpracy :) jestem bardzo ciekawa tych lakierow PRO :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics