Mollon, 19 Blue Symphony - lakier do paznokci z ekstraktem bambusa

Regenerująca formuła lakierów oparta na naturalnym ekstrakcie z bambusa. Zawarte w nim krzemionka i proteiny są doskonałym środkiem na zdrowe i piękne paznokcie.W skład kolekcji wchodzi 20 kolorów.

Do przetestowania dostałam  lakier 19 Blue Symphony  z ekstraktem bambusa.
Lakier w kolorze niebieskim, lekko przybrudzonym. Konsystencja nieco gęstawa. Krycie - jeśli pomalujemy starannie wystarczy jedna warstwa. Pędzelek dosyć gruby, podobny do pędzelków np. OPI, Rimmel, Bell GW.
Podobny do Orly Calypso Breze i Essence 04 Buddy Bear z limitki I Love Berlin lecz nieco inny. 
Buteleczka bardzo podobna co lakierów Color Alike :)
Trwałość - 4 dni - starte końcówki ale nie odprysnął.
Pojemność: 12ml
Cena: ok 9,90zł


 a tak wygląda pędzelek
zapraszam do polubienia MOLLON Cosmetics na FB

Komentarze

  1. A dla mnie wsam raz jest cudowny ^^
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tyle lakierów mi się podoba, że musiałabym wygrać w totka, żeby wszystkie kupić :) I dziękuję za zaproszenie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny kolorek ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzsiaij je oglądałam na alledrogeria.pl ;) kolor bardzo przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. W sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny:) Od razy pomyslalam o Buddy Bear, ale chyba Mollon jasniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przydalby mi sie taki lakier, bo stan moich paznokci woła o pomste do nieba !

    OdpowiedzUsuń
  8. kleopatro - tak, zdecydowanie jaśniejszy :)
    ensepeunse - może warto zainwestować ;)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, szkoda, że nie jest dla mnie dostępny tylko przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek. Mój ten pudrowy tylko nadaje się na teraz, bo ten brąz to taki smutny i jesienny :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor, chociaż wypieram się niebieskiego to coraz częściej mam go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics