Essence color&go 43 Where is the party?

Ostatnio zakupiłam lakier essence color&go 43 Where is the party? 
To duochrom zielono - fioletowy. Kryje już po 2 warstwach, nie smuży, nie robi bąbelków i szybko wysycha.
Seria color&go ma różne opinie i dobre i złe, ale ten lakier nie sprawia żadnych problemów.
Pojemność to 5ml.

 (43 Where is the party? będzie można wygrać w kolejnym rozdaniu)
 UWAGA!

Opuszczam Was na kilka dni, wybywam na urlop ;)
Po wakacjach planuję kolejne rozdanie (możecie napisać jakie kolory lakierów chciałybyście dostać), 
pokaże Wam także prezent urodzinowy (paletki Glazel) i wiele innych recenzji  :)

Buziaki !

Komentarze

  1. Zawsze jak jestem przy szafie Essence to zastanawiam się nad nim, ale jakoś nie znalazł się jeszcze w moim posiadaniu. Po Twoich zdjęciach chyba jednak się zdecyduję :D
    A w rozdaniu chętnie widziałabym jakiś duochrom :)
    Udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten lakierek i lubię go :)

    udanego urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś duochromy bardziej mnie ruszały ;D a obok tego przechodzę zupełnie beznamiętnie w sklepie ;P odpoczywaj ;)

    www.guinessi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, ale ja jakoś nie mam przekonania do lakierów essence. Kupiłam dwa, fioletowy i żółty, z tej samej serii jednak bez połysku takiego perłowego, i dość szybko odpryskują. Miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie ze wolałabym maestro, ale nie wiem na ile moja przygoda z malowankami będzie trwała, bo u mnie to się szybko zmienia :) poza tym maestro duuuzo droższe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier cudowny i udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory w serii color&go są prześliczne, tak jak i ten :) Na kilka już się skusiłam, ale nie lubią moich paznokci :/ Już kilka z nich płatami mi po 1-2 dniach noszenia odchodziło ;_; Fatum jakieś O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny lakier i udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wypoczynku:) śliczny ten lakier, ciągle się zastanawiam czyby go nie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolorek, dość długo za mną chodzi, ale nie jestem przekonana do lakierów C&G...

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych wakacji :) baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wypoczynku, lakier świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś oTAGowana :) http://kotka-nie-myszka.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier idealny na szalona, dyskotekową noc! :)

    Zapraszam serdecznie na moje pierwsze rozdanie- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi miło, jeśli weźmiesz w nim udział :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. do lakieru podchodziłam już kilkakrotnie i jakoś nie mogę się przekonać na tyle, żeby kupić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics