31 sie 2011

Orly Birds Of a Feather cz.I - swatche, swatches

Już jutro w sprzedaży nowa kolekcja Orly Birds Of a Feather !

Dzisiaj pokaże Wam 3 z nich ...

1.Fow play
Fiolet z  niebiesko-pomarańczowo-czerwono-złotymi flejksami. To zdecydowanie mój faworyt jesiennej kolekcji. Krycie 2 warstwy.

2. Lucky Duck
Zieleń, stonowana jakby lekko przybrudzona. To jedyny krem w tej kolekcji. To także mój ulubieniec!



3. Nite Owl
Beż ze srebrnymi drobinkami. Krycie 2 warstwy.


dostępne od 1 września http://orlybeauty.pl/

Zapraszam jutro do części II.

15 komentarzy:

  1. chyba sie zakochalam w fowl play :)po prostu piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na TAG http://agusia77.blogspot.com/2011/08/tag-bez-nazwy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fow Play jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fow Play!!!
    Czy on jest podobny do Merry Midnight OPI czy mi się tylko zdaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Malinowa WIosna - bardzo podobny, tylko Orly wydaje mi się być troszkę ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba zdecydujue sie w koncu na moj pierwszy lakier Orly - Fowl Play wlasnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić Lucky Duck :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nite Owl - bardzo, bardzo fajny kolorek! faktycznie, każdy ma w sobie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii