Born Pretty Store Mirror Nail Polish - czyli efekt lustra na paznokciach

Kto nie marzy o pięknych lustrzanych paznokciach? Gdy po raz pierwszy ujrzałam to "cudo" w sieci zapragnęłam mieć. Mimo, że buteleczki mieszkają u mnie od maja to dopiero dzisiaj naszło mnie by pokazać to co udało mi się stworzyć na paznokciach. Dlaczego? Bo to chyba nie udany efekt lustra! Zapraszam do przeczytania i zapoznania się z moimi wrażeniami.


Po otwarciu przesyłki otrzymałam dwie buteleczki, trochę poobdzierane hmmm wyglądające na używane. Być może zniszczyły się podczas przesyłki, wolę nie wnikać. Jedna z nich to top coat, druga to srebrny - lustrzany efekt. Obie niezbyt ładnie pachną, wręcz śmierdzą niczym lakiery Mundo de Unas.




Jak aplikowałam?

Na oczyszczoną płytkę paznokci nałożyłam top coat. Poczekałam aż warstwa topu dobrze wyschnie następnie przystąpiłam do aplikacji srebrnego lakieru.  Buteleczkę z efektem lustra należy dobrze wymieszać, rolować by drobinki uniosły się i wymieszały. Srebrny lakier przy pierwszej warstwie kryje znikomo, należy dołożyć kolejne dwie. Lakier bardzo szybko wnika w płytkę i wysycha. Idealnie pomalować paznokcie tym lakierem to nie lada wyzwanie. Kto go ma chyba się ze mną zgodzi. Konsystencja nie przypomina tradycyjnego lakieru, jest bardzo rzadka i dziwna (nie wiem jak to wytłumaczyć). Na koniec dołożyłam warstwę top coatu. Powinien nam wyjść prawdziwy efekt lustra, którego u mnie brak! Efekt przypomina mi bardziej chrome niż lustrzane paznokcie ... Trwałość i jakoś również nie powala, efekt ściera się, ale mimo wszystko ciesze się, że mogłam wypróbować i zaspokoić swoją ciekawość.




Komentarze

  1. U mnie również nie sprawdził się ten zestaw :/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to już go nie chcę :P dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam go wypróbować, jednak Twoja recenzja skutecznie zniechęciła mnie do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, może trafiłam na bubel ... mogę odstąpić :P

      Usuń
  4. Spróbuj na bazę położyć ten lakier, może wtedy da lepszy efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze wiedzieć że to ''badziew'' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niby ładne, ale faktycznie lustrem to to nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też on nie podszedł. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nie raz nad takimi lakierami i fajnie, że mogłam przeczytać informacje o nich na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. It is like a silver polish - it is okay :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest ładny ale rzeczywiście to nie lustro. A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wygląda jak lustro :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier na paznokciach wygląda całkiem fajnie - choć do efektu lutsra mu daleko :) ale skoro śmierdzi, to nie dla mnie!


    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest lepszy jak się go zaaplikuje na bazę do hybrydy ale top niszczy efekt a bez niego ściera się w kilka minut

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na lacier do paznokci efekt jest naprawdę ładny. Zgodzę się jednak, że z lustrem ma niewiele wspólnego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics