Colour Alike Stardust Stories Holiday Collection 2016 - 621 Snake Prince

Nie wiem dlaczego akurat Snake Prince wylądował w mojej hierarchii prezentacji na ostatnim miejscu. Prawdopodobnie dlatego, iż przygotowałam do tego wpisu najwięcej zdjęć ^^ Niniejszy post to kolejny spam fotkowy, ale wiem, że to lubicie, bo takie ładne lakiery mogłabym sama oglądać i oglądać. Szkoda tylko, że to już ostatni lakier z kolekcji Stardust Stories. Mam nadzieję, że Colour Alike szybko dorobi nam jeszcze kilka takich ładnych kolor, jakich Wam brakuje? Dajcie koniecznie znać w komentarzach ... Mi się marzy ciemna, świąteczna zieleń o takim mocnym holograficznym wykończeniu jak te!


Lakier kryje przy dwóch warstwach, jest dobrze napigmentowany. Precyzyjny pedzelek ułatwia profesjonalną aplikację lakieru. Lakier 5-free (nie zawiera: toluenu, formaldehydu, ftalnu dibutylu, żywicy formaldehydowej, kamfory), wegański. Każda butelka zawiera dwie duże kulki, ułatwiające mieszanie.



Odsyłam Was do wcześniejszych wpisów, 
w których pokazywałam pozostałe lakiery z kolekcji Stardust Stories =)






Komentarze

  1. ciekawy, nie powiem ;) ale one wszystkie są ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, ba wszystkie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo ... mnie się marzy holograficzny grafit i ciemne bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny. Ja mam fajny gadżet do poprawy nawilżenia paznokci oraz skóry dłoni - jest to filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - on usuwa z wody chlor i fluor, które wysuszają skórę i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny. Ale w tej kolekcji wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała kolekcja jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudeńko! Nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale skojarzył mi się z choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! :O Bardzo zimowy i pięknie lśniący <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest.. przypomina mi choinkę rozmigotaną lampkami <3 z kolei nazwa kojarzy mi się z... Harrym Potterem i Slytherinem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! idealny na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous! I ordered this set :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics