Colour Alike Black Saint 2.0 i porównanie z wersją 1.0

Witajcie w niedzielę! W ostatnich wpisach pokazałam Wam trochę nowości Colour Alike, lecz mam jeszcze jedną - będzie nim lakier również firmy Colour Alike Black Saint 2.0. Tak jak prosiłyście, w drugiej części przygotowałam małe porównanie pierwszej wersji Black Saint 1.0. Jeśli jednak ominęłyście wpis, w którym prezentowałam lakier Sinner Lady 2.0 to odsyłam Was TUTAJ.


Black Saint 2.0 to holograficzna czerń, bardzo dobrze nasycona. Lakier kryje już przy dwóch warstwach i wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach. Jest na prawdę piękny!


***
Black Saint 1.0 czy Black Saint 2.0 ?

Zyt dużo nie muszę pisać by dostrzec różnice pomiędzy wersją 1.0 a 2.0 - widać gołym okiem. Nowa wersja Black Saint 2.0 ma większy holograficzny pyłek i zwraca bardziej uwagę, jest też bardziej błyskotliwa, zaś pierwsza - ma bardzo drobny pyłek, bardziej subtelny, też ładny. Osobiście bardziej przypadła mi do gustu nowsza propozycja Colour Alike a Wam?

Istotną różnicą jest też cena Black Saint 1.0 to cena 18 zł, zaś nowa wersja Black Saint 2.0 to cena 30zł




Komentarze

  1. 2 wersja zdecydowanie lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia wersja bardzie mi się podoba, ale ta też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu, ale poprzednia ma też coś w sobie :)

      Usuń
  3. 2 podoba mi się bardziej. Świetny lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, chyba druga wersja jest faktycznie lepsza. Choć 1.0 jest bardziej czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karnawał tuż tuż :) Takie karnawałowe klimaty na paznokciach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki migotki chyba w każdym okresie fajnie się sprawdzają, w słońcu to dopiero dają po oczach :)

      Usuń
  7. Ja mam wersję nr 1 i nie muszę jej wymieniać na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wersja nr 2.0 wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zależy co kto lubi. 2.0 mi się chyba bardziej podoba, ale 1.0 też ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jedna i druga wersja mi sie podoba :) kazda ma swoj urok

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous. I have Version 1 I must get 2.0! :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa ładne, każdy inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics