Colour Alike Stardust Stories Holiday Collection 2016 - #620

Wczoraj na blogu aż zadrżało od nowej kolekcji Stardust Stories by Colour Alike. Jeśli jeszcze nie widziałyście lakierowych nowości to koniecznie odsyłam Was do wczorajszego wpisu TUTAJ. Oczywiście wejście grozi bankructwem, dlatego wchodzicie na własną odpowiedzialność :)) Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pierwsze cudeńko tejże kolekcji, a będzie nim lakier z numerem 620 (jeszcze bez nazwy). To lakier o wykończeniu ultra holo miltichrome. Jak patrzę na wykończenie i to jak ten lakier wygląda, to czuję że Colour Alike dopiero się rozkręca. Lakier wygląda jak nie polski lakier, a wręcz zagraniczny, jest bogaty sam w sobie.



Nie wszyscy czytali wczorajszej notki, ale już wspominałam, że lakiery z tej kolekcji kryją przy dwóch warstwach, dla upartych nawet jedna warstwa wystarczy. I nie jest to brokat tylko grubszy pyłek holograficzny! Ja tradycyjnie nałożyłam dwie. Jest mocno napigmentowany i szybko wysycha. Chyba więcej do szczęścia nie potrzeba!



Przekonałam Was? 
Która z Was z chęcią nosiłaby lakier z nr 620?


Komentarze

  1. Cudowne ! uwielbiam takie oryginalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda nieźle :) ciekawe jak się prezentuje w dziennym świetle. on ma takie te przejścia jak vega?

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest dla mnie pierwszy musz-mieć z tej kolekcji. Pokazuj następne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że po pierwszych holosikach od colorowo, których zebrałam małą kolekcję, miałam spory odpoczynek. Chromy mnie nie porywały, stempli nie umiem robić no i przyszedł czas hybryd. Ta kolekcja jednak totalnie mnie urzekła i już wiem, że 3 sztuki będą moje w tym ten, który pokazujesz. Ciekawa jestem tylko ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tylko cena pozwoli, kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli bym lubiła multichromy - byłabym zachwycona ;) czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko kocham <3 Mój ulubiony odcień multichromów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooooo.. nie ma wyjścia, muszę się w nie zaopatrzyć. Najlepiej wszystkie :D Wiemy już jaka będzie cena? Po tych cudach za ponad 60zł, aż się boję..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Tym błyskiem kojarzy mi się z choinką, taki świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier jest po prostu bajeczny, wygląda jak niebo w sylwestrową noc. Przepiękny. Oczywiście zajrzę jeszcze do poprzedniego wpisu, jestem ciekawa jak wyglądają pozostałe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Nie ma innej opcji jak tylko go sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. alez ten lakier jest kosmicznie piekny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój faworyt ... a następny w kolejce to 622 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, jaki on piękny! Efekt jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics