Colour Alike Stardust Stories Holiday Collection 2016 #620-624

(bardzo) Dobry wieczór! chyba nie muszę długo wyjaśniać dlaczego taki dobry! Otóż w dniu dzisiejszym rusza premiera najnowszej, najświeższej, najpiękniejszej kolekcji zimowo-świątecznej Stardust Stories produkcji  Colour Alike! Tegoroczna zima pięknie błyszczy, iskrzy, migocze, niczym jak bombki na choince. Prawdę mówiąc buteleczki gwiazdorzą, czyż nie mam racji? O takie rarytasy proszę częściej colorowo :P a teraz sobie pooglądajcie i powiedzcie co sądzicie o nowej kolekcji. Ja nadal nie mogę wyjść zachwytu, że nasza polska firma, w dodatku łódzka wyprodukowała takie piękne kolory. Uważam, że to najlepsza świąteczna kolekcja w porównaniu do innych zagranicznych firm. Brawo!


od lewej: 620 - 621 - 622 - 623 - 624

Wszystkie słocze znajdziecie klikając w daną nazwę lakieru:


Wszystkie lakiery mają bardzo dobrą pigmentację, dobrze kryją, szybko wysychają, pachną i błyszczą!
W kolekcji znajdziemy 5 kolorów, w tym 4 ultra holo i 1 ultra holo multiochrome.


 na swatche zapraszam w następnych dniach :)


 Śpijcie dobrze, dobranoc <3

Komentarze

  1. mojej mamie bardzo przypadły do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Pokazuj je szybciutko, kusi mnie 620 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niech Cię kusi, bo jest piękny, taki zagraniczny :P

      Usuń
  3. To się nazywa indie polishes! Wreszcie coś na miarę apetytów :) Czekam na fotki, bo umieram z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na swatche , bo w buteleczkach zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe :) jestem pod wrażeniem. Czekałam aż w Polsce będą takie lakiery, bo nie zamawiam z innych krajów.
    Chcę je dostać na urodziny, ale jak się nie uda, to kupię sobie sama przynajmniej dwa :D
    Czekam z niecierpliwością na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  6. Głupie pytanie ale czy te lakiery samochodowe brokatowe? Nie cierpię zmywać brokatow ale ta kolekcja jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są. ciekawa jestem, jak będą się prezentować na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne! :O Chyba najpiękniejsza kolekcja Colour Alike <3 <3 Będę chciała zamówić wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy środkowe będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piekne :) czekam na swatche niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jakie ładne. Akurat dostałam wypłatę...

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie, wyglądają jak zagraniczne indie lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowne, czekam na kolejne posty! Może mnie zachęcisz do wydania pieniędzy hah :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne! One już są dostępne? Bo na stronie ich nie znalazłam (chyba, że jestem ślepa :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezzzyyyy, piękne są!!!! Szczególnie 620 - jestem ciekawa jak z jego kryciem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaaa cieeeeeee! Ale cudeńka. 620 będzie mój na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wszystkie ale 620 to chyba musi być mój ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada się ciekawie, choć obawiam się, że ceny będą z kosmosu

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszaleli:) Takiej kolekcji już dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne, ciekawa jestem jak wygląda na paznokciach ten fioletowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo łądna kolekcja -mocne holo. Wśród indie ciekawsze świąteczne kolekcje widziałam, ale faktycznie tym lakierom zdecydowanie bliżej do indie, niż do produkcji klasycznych firm lakierowych. Pewnie się złamię i jednak na nie skuszę - choć ogłosiłam prywatny bojkot Colorowo z powodu ich polityki marketingowej. Szkoda, że ich nowe lakiery mają angielskie nazwy - bardzo lubiłam polskie nazwy. Nie wiem dlaczego uznali, że polskie nazwy lakierów sprzedadzą się poza granicami gorzej niż angielskie. Moim zdaniem mogłyby być dodatkową atrakcją - ciekawostką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zerknęłam na ceny - jednak nie kupię - 28 zł w promocji, a 32 normalnie ( multichrom 40) za buteleczkę o pojemności 8 ml. to przesada.
    W tej chwili Colorowo ma ceny zdecydowanie wyższe niż Zoya, OPI czy Orly - nie chodzi mi o cenę za butelkę, bo tę mają niższą, ale o cenę za 1 ml. lakieru. Za 1 ml lakieru to mają taką cenę, jak lakiery indie, a od wielu indie nawet wyższą. Także wolę zamiast Colour Alike kupić indie.
    Skoro już nie chcą konkurować ceną - tylko jakością i atrakcyjnością lakierów - to może powinni pomyśleć o większych butelkach.
    Nie tylko ja przestałam kupować lakiery Colour Alike - osobiście znam kilka dziewczyn bojkotujących Colorowo. Kiedyś kupowałam prawie wszystkie ich lakiery - poza niektórymi kremami. Moim zdaniem w tej chwili nastawili się przede wszystkim na klientki zagraniczne, na rodzimych już im raczej nie zależy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics